Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش درباره اختلاس 5 میلیاردی در آموزش و پرورش سرباز گفت: یک مدیر در راسک از توابع سرباز در استان سیستان و بلوچستان قریب به دو هفته پیش استعفا داده بوده که به دلیل جابه‌جایی که ما در راس اداره کل آموزش و پرورش داشتیم و مشغول برنامه‌ریزی برای انتخاب سرپرست استان بودیم، استعفای آن شخص به جریان نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان این شخص به همراه سه نفر دیگر دست به اختلاس ۵ میلیاردی زده‌ بودند.

امیرعلی نعمت‌اللهی ادامه داد: با همت و پیگیری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان و با دستور مقام قضایی تعدادی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان راک از توابع سرباز به منظور بررسی و تحقیق در پرونده‌ای که مربوط به جابه‌جایی مقادیری پول بوده در بازداشت هستند و پرونده در حال روند مقدماتی و بازجویی است و بیش از این از بیان جزئیات معذوریم.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش از هرآنچه که در راستای مبارزه با فساد باشد، حمایت می‌کند. همکاران ما در حوزه حراست نیز مشغول بازرسی و تحقیق در این زمینه هستند./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد

وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح استخر شهدای دانش‌آموز سمنان گفت: بیان اینکه ضریب هوشی جوانان و نوجوانان ایرانی بسیار بالاست، گفت: بعد از افتتاح این استخر،ساخت ۲ استخر دیگر در دستور کار قرار گرفته است که در همین سال تحصیلی افتتاح خواهد شد.

رضامراد صحرایی بیان کرد: ‌۲ استخر دیگر به غیر از گرمسار، متوقف بود و تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی بیان کرد:‌ بیشتر این طرح‌ها بیش از یک دهه توقف داشته‌اند و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌هایی است که به مردم برمی‌گردد و مصداق بارز افزایش بهره‌وری است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: استخر دانش‌آموزی سمنان باید با بالاترین ظرفیت استفاده شود. گاهی مشاهده می‌شود که یک استخر افتتاح و فقط بعدازظهرها کار می‌کند درحالی‌که باید در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر به نحو مطلوب از فضاهای در اختیار استفاده شود.

صحرایی بیان کرد: هم همکاران فرهنگی باید از این فضاها استفاده کنند وهم خانواده‌هایشان و به‌ویژه دانش‌آموزان را به سمت استفاده از این فضاها سوق دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل