Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:29:34 GMT

انتصاب هاي جديد در حوزه فرمانداري خاش

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۰۷۱

انتصاب هاي جديد در حوزه فرمانداري خاش

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني فرمانداري، بخشدار مرکزي و ايرندگان خاش در شوراي اداري اين شهرستان معرفي شدند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا نشست اعضاي شوراي اداري شهرستان خاش با حضور امامان جمعه، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، اعضاي شوراي تامين، معتمدان و مديران دستگاهها اجرايي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خاش در اين نشست بيان کرد: اين شهرستان در روزهاي گذشته چندين رويداد مهم داشته که برگزاري سمينار فرمانداران، سفر استاندار و معاونان و در ادامه سفر نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان به منطقه قطعا برکاتي خواهد داشت.
حميدالدين يوسفي با بيان اينکه دولت نگاه ويژه اي به سيستان و بلوچستان دارد افزود: ميزان اعتبارات 98 اين شهرستان حدود 84 ميليارد تومان است.
وي اظهار داشت: يکي از بزرگترين اکتشافات معدني سيستان و بلوچستان در خاش بزودي انجام خواهد شد که زمينه اشتغالزايي و توسعه شهرستان را نيز بدنبال خواهد داشت.
فرماندار خاش تغيير و تحول را يک هدف براي پيشرفت و توسعه دانست.
و ادامه داد: سال جاري سال انتخابات هست و بايد آمادگي لازم را براي برگزاري اين مهم داشته باشيم.
7310**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

 رضا شریفی در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشته و از طرفی طرح‌های زیربنایی خوبی شروع و اعتبارات بسیاری از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و غیره تأمین شد.
 
 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال هم تبدیل شد.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، گفت: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زنند تا استان از حالت انسجام خارج شود.
 
 شریفی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت و تهدید استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. اگر نقدی هم انجام می‌شود، برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه واردکردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیر رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب داده شود.
 
 این مسئول یکی از وظایف فعالین اجتماعی را زوم کردن به مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • سیلاب جان ۲ نفر را در سیستان و بلوچستان گرفت
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس