Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:51:15 GMT

ثبت زندگي و آثار علي نصيريان در کتاب «آقاي هالو»

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۳۰۵

ثبت زندگي و آثار علي نصيريان در کتاب «آقاي هالو»

خبرگزاري آريا- کتاب «آقاي هالو» به قلم نگار حسيني که در مورد زندگي و آثار علي نصيريان است، توسط انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شد.
به گزارش آريا، کتاب «آقاي هالو» به قلم نگار حسيني که در مورد زندگي و آثار علي نصيريان است، توسط انتشارات فرهنگ معاصر منتشر شد.
در اين کتاب سعي شده است علاوه بر روايت زندگي شخصي و هنري استاد نصيريان، رخدادهاي هنري دهه بيست تا نود هجري شمسي هم مرور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندگي و آثار علي نصيريان در کتاب «آقاي هالو»
در بخشي از اين کتاب آمده است:
«خيلي ها به من مي گويند بياييد و تجربيات خود را در زمينه بازيگري و تئاتر منتقل کنيد، خب، چه چيزي را منتقل کنم؟ بيايم و به نسل جديد بگويم که در دوران دبيرستان براي تمرينات تئاتر، پارک شهر که تازه داشتند درخت مي کاشتند و حتي ديوار و نرده نداشت ما مي رفتيم يک گوشه تمرين مي کرديم؟ نسل جديد با پارامترهاي امروزي مي گويد خب شما ديوانه بوده ايد!»
کتاب «آقاي هالو» در 321 صفحه و با قيمت 98 هزارتومان، همزمان با آغاز سي و دومين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ثبت زندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها

کتاب «نقاشی قشنگ» برگرفته از حدیثی از امام رضا(ع) به قلم لعیا اعتمادی برای گروه سنی کودک از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه 12 جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب حاضر داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد» نوشته که در کتاب عیون اخبار‌الرضا ذکر شده است.

ماجرای داستان «نقاشی قشنگ» در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود.

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گل‌های قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان میچرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید: «پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد.

کتاب «نقاشی قشنگ» در 24 صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» منتشر شد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • خدمات محمود نجم‌آبادی به علم پزشکی
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد