Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:55:22 GMT

نخستین نشست خبری معاون امور مطبوعاتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۰۳۱

اولین نشست خبری معاون جدید امور مطبوعاتی صبح امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، نخستین نشست خبری محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی) با خبرنگاران صبح روز یکشنبه (هستم اردیبهشت ماه) در حال برگزاری است.

خدادی قرار است در این نشست به پرسش‌های خبرنگاران در باره سیاست‌های جدید این معاونت پاسخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد خدادی ۱۹ فروردین ماه با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین محمد سلطانی‌فر در معاونت امور مطبوعاتی شد تا سومین معاون مطبوعاتی در دوره رئیس جمهوری حجت‌السلام و المسلمین حسن روحانی باشد.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، نشست بررسی روند صدور ضمانت نامه برای تسهیلات زنان سرپرست خانوار با موضوع اقدامات و چالش‌های موجود در روند حمایت از کسب و کار‌های زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور و صدور ضمانت نامه برای جامعه هدف با حضور «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و «البرز محمدی» مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

محمدی در این نشست گزارشی از اقدامات اجرایی صورت گرفته در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار در این صندوق را ارائه کرد و بر حمایت از تعاونی‌های زنان سرپرست خانوار که دارای زنجیره ارزش محصولی هستند تأکید کرد.

وی افزود: عدم اطلاع برخی شعبات استانی بانک‌های عامل از اجرای این پروژه، ناقص بودن اطلاعات متقاضیان مشمول این طرح از چالش‌های مهم و اساسی این طرح است.


معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متأسفانه سرمایه صندوق از زمان تأسیس تا کنون ثابت مانده است و این موضوع استمرار فعالیت صندوق را برای سال جاری با مشکل جدی روبه رو خواهد کرد از این رو این مهم در جلسه هیأت دولت به خصوص وزارت اقتصاد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

«انسیه خزعلی» معاون امور زنان رئیس جمهور در این نشست با تشکر از همکاری‌های صندوق در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کار‌های خرد زنان سرپرست خانوار بر تقویت و توسعه این رویداد ارزشی تأکید و در ادامه خواستار توجه ویژه در جهت پوشش تعاونی‌های تخصصی زنان که دارای زنجیره محصولی در مناطق محروم شد.

معاون امور زنان رئیس جمهور  در پایان بر ضرورت پیگیری مدیران معاونت امور زنان بر تعامل با بانک‌های عامل جهت رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • نشست خبری فرمانده نیروی زمینی ارتش آغاز شد
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • آغاز اولین نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه در سال جاری
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه