Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@10:25:44 GMT

خرما در آستانه ماه رمضان گران شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۰۵۳

 قیمت هر کیلوگرم خرمای مضافتی درجه یک در آستانه ماه مبارک رمضان به حدود هر کیلوگرم 40 هزار تومان رسید، هر چند که قیمت این محصول بسته به منطقه فروش، کیفیت و انصاف فروشندگان کمتر از این قیمت نیز به فروش می‌رسد. 

قیمت هر کیلوگرم خرمای مضافتی در میدان میوه و تره بار  شهرداری تهران 20 تا 30 هزار تومان و در سطح شهر نیز 20 تا 40 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس آمار موجود سالانه حدود 950 هزار تن خرما در کشور تولید می‌شود که از این رقم بیش از 400 هزار تن مازاد بر مصرف در کشور وجود دارد و حدود 100 هزار تن خرما نیز در سال صادر می‌شود.

موسوی دبیر انحمن خرما درباره تولید خرما گفته است که طی یک هفته گذشته قیمت خرما در بازار حدود 20 درصد گران شد و وجود دلالان و فعالیت آن‌ها در بازار تنها عامل افزایش قیمت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران خرما خرما ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده‌ است، رها شده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات‌ متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال ۱۹۴۹ تجربه کرد.

این امر مشکلاتی برای ساکنان ایجاد کرد زیرا آب وارد خانه‌های گران‌قیمت شهر و پارکینگ‌های زیرزمینی شد، برق برخی از ساختمان‌ها را قطع کرد و منجر به جاری‌ شدن سیل گسترده شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به نقل از بیانیه کمیته ملی مدیریت اضطراری این کشور، در روزهای اخیر در کشور همسایه عمان، دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند زیرا باران‌های شدید باعث جاری‌ شدن سیل شده است.

روز چهارشنبه (۱۷ آوریل) اعلام شد، فرودگاه دبی که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه های جهان است، از اختلال قابل‌ توجهی رنج می‌برد.

باران‌های شدید در سراسر این کشور بیابانی پس از بارور شدن ابرها پدید آمد.

کد خبر 845507 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم باران حوادث جهان امارات

دیگر خبرها

  • یک اقتصاددان تحلیل کرد: چرا قیمت طلا اینقدر گران شد؟
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی
  • وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم
  • ببینید | ماجراهای سه موش خرما
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره