Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:30:02 GMT

شناسایی 432 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۷۲۷

شناسایی 432 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز گفت : پارسال با پیمایش های ماموران این شرکت، 432 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در روستاهای استان شناسایی شد.

محب علی رنج ور افزود : 339 فقره از این تعداد انشعاب غیرمجاز تعیین تکلیف و به انشعاب مجاز تبدیل شد.

وی تصریح کرد : صاحبان بقیه انشعابات غیرمجاز نیز در حال طی کردن مراحل قانونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت : دارندگان انشعابات غیرمجاز با مراجعه به امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خود و تشکیل پرونده می توانند از انشعاب قانونی آب آشامیدنی برخوردار شوند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با تاکید بر پرداخت به موقع هزینه قبوض آب افزود : پرداخت به موقع آب بهاء موجب خدمات رسانی بهتر می شود. 

محب علی رنج ور تصریح کرد : مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید نیز در استفتایی، پرداخت نشدن آب بهاء را شرعاً جایز ندانسته اند و بر پرداخت بهای آب مصرفی تأکید  کرده اند.

وی گفت : به استناد ماده 4-39 آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب ابلاغی وزارت نیرو، در صورت پرداخت نشدن دیون هریک از مشترکان، شرکت آب و فاضلاب روستایی می تواند ضمن قطع موقت انشعاب ، برای وصول مطالبات پیگیری قضایی کند که در این صورت هزینه های اضافی ناشی از این اقدام برعهده خود مشترک خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه تلاش می کنیم که تا حد امکان اقدام قهری انجام نگیرد از روستائیان خواست با پرداخت به موقع آب بهای این شرکت را در خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان 301 هزار مشترک آب دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب امور روستایی شرکت آب و فاضلاب مقام معظم رهبری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان