Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:52:56 GMT

رکورد جدید ابرستاره: ششصدمین گل باشگاهی

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۴۷۴۶

رکورد جدید ابرستاره: ششصدمین گل باشگاهی

کریستیانو رونالدو در جریان دیدار دیشب یوونتوس و اینترمیلان با گلی که برای تیمش به ثمر رساند به رکورد خارق‌العاده دیگری دست یافت: ششصدمین گل باشگاهی آقای ابرستاره.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب در سن‌سیرو ششصدمین گل باشگاهی خود را در مقابل اینتر میلان به ثمر رساند تا رکورد خارق‌العاده دیگری در کارنامه فوتبالی درخشانش ثبت کند و از حریف بزرگش لیونل مسی پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان بازی دیشب دو تیم، رونالدو در دقیقه 62 بازی دروازه اینتر میلان را باز کرد تا تعداد کل گلهایش در رقابتهای باشگاهی به عدد 600 برسد. رونالدو به این ترتیب زودتر از حریف بزرگش لیونل مسی موفق شد به این رکورد دست یابد چرا که مسی در حال حاضر 597 گل باشگاهی به نام خود دارد.

 

 

رونالدو بر خلاف لیونل مسی که همه این 597 گل را تنها برای باشگاه بارسلونا به ثمر رسانده، 600 گل باشگاهی خود را برای چند باشگاه به ثمر رسانده است: اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس.

 

رونالدو با گل دیشب خود تعداد گلهایش در این فصل سری آ را به 20 گل رساند. رونالدو به این ترتیب در ده فصل اخیر، چه در لالیگا و چه در سری آ، موفق شده در هر فصل دست‌کم 20 گل برای تیمهایش به ثمر برساند.

 

درخشش رونالدوی 34ساله با پیراهن یوونتوس که با زدن 20 گل برای این تیم در 28 بازی در سری آ همراه بوده یکی از عوامل مهم دستیابی بیانکونری به همشتین قهرمانی پیاپی در سری آ بوده است.

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران دیشب در یک بازی سزاوارانه در حالی که دو بر صفر جلو بود با نتیجه سه بر دو مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد.

علی شفیعی سرعتی زن پیکان تهران در دیدار دیشب همانند دیگر دیدارهای این فصل خیلی خوب کار کرد و با کسب شانزده امتیاز لیگ برتر والیبال ایران را برای خود به اتمام رساند.

شفیعی که در پرش و چرخش مچ و زدن سرویس های هدف دار تبحر عجیبی دارد، حالا این امید را دارد با توجه به حضور پیمان اکبری در کادر فنی تیم ملی، بازهم حضور در اردوهای تیم ملی والیبال بزرگسالان را تجربه کند و در این ترافیک سرعتی زن های آماده یکی از مسافرین لیگ ملتهای والیبال در هفته های اول تا سوم باشد.

گفتنی است علی شفیعی یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل دوم بود و در تیم منتخب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!