Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع شیاطین سرخ معتقد است که دفاع کردن در مقابل بازیکنان چلسی، کار سختی است.

طرفداری - ویکتور لیندلوف مدافع میانی شیاطین سرخ، در مورد برنامه مهار ادن هازارد در بازی امشب (28 آوریل) تیمش با چلسی صحبت کرد. یونایتد، شدیدا به برد در مقابل چلسی نیاز دارد، چرا که این تیم، در 5 بازی از 6 مسابقه اخیرش در تمامی رقابت ها، شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Miror، شیاطین سرخ، در حال حاضر در رده ششم لیگ برتر، جا خوش کرده اند و در صورت شکست در بازی امشب مقابل چلسی، امیدهایشان برای حضور در تاپ فور، کمرنگ تر از همیشه خواهد شد. هازارد اما، خطرناک ترین مهره در چلسی کنونی محسوب می شود. ژوزه مورینیو در دوران سرمربیگری خود در شیاطین سرخ، همواره با مامور کردن آندر هررا، برای مهار این ستاره بلژیکی، تا حدود زیادی او را از جریان بازی خارج می کرد. با این حال، به نظر نمی رسد که هررا، به اندازه کافی برای بازی در مقابل چلسی آماده باشد و از این رو، لیندلوف، نظر خودش را در مورد چگونگی مهار وینگر 28 ساله چلسی بیان کرده است. او اظهار داشت:

نباید به او فضای کافی داد، چرا که در این صورت، کار های فوق العاده ای انجام می دهد. او بازیکن بزرگی است و این را در سالهای اخیر به خوبی نشان داده است. باید نزدیک به او حضور داشته باشیم و نباید فضای کافی برای حمله کردن به سمت دروازه را به او بدهیم. 

به نظر می رسد که با توجه به مصدومیت کالوم هادسون اودوی، پدرو و ویلیان در ترکیب اصلی چلسی حضور داشته باشند. با این حال، لیندلوف معتقد است که چلسی همیشه تیم خطرناکی است و مهم نیست که چه کسی از ابتدا در ترکیب تیم حضور داشته باشد. او عنوان کرد:

آن ها تیمی بسیار خوب با بازیکنانی فوق العاده دارند. حتی اگر روز بدی برای آن ها باشد، آن ها بازیکنانی دارند که به قدری از لحاظ فردی قوی هستند که می توانند از هیچ، موقعیت بسازند. آن ها در جای گیری مهارت بسیار زیادی دارند، بنابراین به هنگام دفاع در مقابل چلسی باید تمرکزی 100 درصدی داشته باشید. نباید به بازیکنان آن ها فضای کافی بدهیم. آن ها تیم بسیار خوبی دارند ولی ما هم برای این مسابقه آماده خواهیم بود.

به نظر می رسد که لیندلوف در کنار اسمالینگ، دو دفاع میانی ترکیب اوله گونار سولسشر، برای بازی امشب در مقابل چلسی باشند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • میل مضر تکیه‌زدن بر رأس هرم
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم