Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ماشین سازی می گوید تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را هم در تبریز برد، آیا فقط باید برای ما شک و شبهه ایجاد می‌شد؟

طرفداری - احسان علوان زاده در خصوص شرایط فعلی تیم ماشین‌سازی تبریز، گفت:

در ابتدای نیم‌فصل شرایط تیم ما خوب شده بود. دو، سه برد و تساوی خوب به دست آوردیم اما در ادامه با بدشانسی روبه‌رو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه ما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداریم و گرنه می‌توانستیم در بازی‌های زیادی برنده باشیم اما نشد و شانس با ما یار نبود.

به نقل از فارس، علوان‌زاده در مورد اینکه سرمربی ماشین‌سازی اعتقاد زیادی به مهاجمانش دارد اما این تیم در گلزنی موفق نیست، گفت:

تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد اما همانطور که گفتم در زدن ضربات آخر دقت نداریم. اگر دقت داشتیم می‌توانستیم در این 7 هفته در 4 بازی برنده باشیم اما 4 بازی مساوی شد. ما در تمرینات روی تمام‌کنندگی کار می‌کنیم، رضامهاجری هم روی ضربات آخر روی تأکید دارد. اما نمی‌دانم عدم تمرکز است یا بدشانسی. شاید تیم ما را طلسم کرده‌اند که نمی‌توانیم ضربه آخر را گل کنیم اما در کل حملات زیادی در بازی‌ها داریم.

وی در ادامه گفت:

سایپا تیم خیلی خوبی است. این تیم مهره‌های خیلی خوبی دارد و همه دیدند که در ورزشگاه آزادی بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد اما مقابل ما حتی یک موقعیت هم نداشت. ما مقابل استقلال هم در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و سوار بر بازی شدیم. استقلال بازیکنان باتجربه‌ای دارد و آن‌ها توانستند از تک موقعیت‌شان استفاده کنند و به گل برسند. ما هم موقعیت گلزنی داشتیم اما نشد. 

هافبک ماشین‌سازی تبریز در مورد انتقاداتی که از بازی دفاعی این تیم می‌شود، گفت:

ما در هر بازی مالکیت توپ بالایی داریم. می‌توانید بازی‌های قبلی ما مقابل فولاد، سایپا و نساجی را ببینید. شاید فقط در نیمه اول بازی با استقلال دفاع کردیم.در هر بازی حدود 500 پاس داریم که آمار کمی در لیگ برتر نیست. به نظرم ما فقط شانس نداریم. 

علوان‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود ماشین‌سازی برای تیم تراکتورسازی بازی می‌کند،گفت:

ما نیم‌فصل را با این هدف شروع کردیم که جزو 5، 6 تیم بالای جدول باشیم اما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم با این حال بازی‌های خوبی انجام دادیم. درست است که تراکتورسازی هم تیم شهر تبریز است اما ما برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم. ما یک تیم جدا هستیم که در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را هم در تبریز برد اما نمی‌دانم چرا فقط به ما گیر داده‌اند. آیا فقط باید برای ما شک و شبهه ایجاد می‌شد؟ این حرف‌ها درست نیست.

بازیکن ماشین‌سازی در مورد بازی این هفته مقابل تیم سپاهان، گفت:

بازی سختی پیش‌رو داریم. سپاهان روی برگه شانس قهرمانی دارد. آن‌ها برای سهمیه می‌جنگند. ما اگر بازی که مقابل سایپا کردیم را مقابل سپاهان انجام بدهیم می‌توانیم از این تیم امتیاز بگیریم. سپاهان تیم خوبی است و مهره‌های باتجربه‌ای دارد. شاید تیم ما بازیکن باتجربه کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشد اما بازیکن جوان و باانگیزه زیادی داریم که هر کدام می‌توانند سال‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.حساب زیادی روی تک‌تک بازیکنانمان باز کرده‌ایم و قطعاً می‌توانیم برنده این بازی هم باشیم. 

وی در مورد اینکه بازی خانگی سپاهان مقابل استقلال با پرتاب نارنجک همراه بود، آیا نگران جو ورزشگاه نقش جهان نیستند،گفت:

هیاهوی تماشاگر در همه جای دنیا است، این تماشاگر است که باعث جذابیت فوتبال می‌شود. ما رقیب اصلی سپاهان نیستیم و به همین خاطر شاید حساسیتی روی ما نداشته باشند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم‌هایی هستند که با هم برای برد و قهرمانی جدال دارند. آن‌ها رقیبان هم هستند و به همین خاطر تماشاگرانشان کری‌خوانی زیادی با هم دارند. تیم ما به هر حال حاشیه کمتری دارد و فکر نمی‌کنم هواداران سپاهان بخواهند به اصطلاح شلوغ‌کاری کنند. این اتفاقات ممکن است در هر کجای دنیا پیش بیاید. نگران بازی در خانه سپاهان و جو ورزشگاه نقش جهان نیستیم. انشاءالله که بتوانیم با دست پر و با برد به خانه برگردیم. 

علوان زاده در پایان گفت:

این سه بازی برایمان خیلی مهم است و سرمربی تیم هم روی آنها خیلی تأکید دارد. تیم ما لیاقتش این نیست که اینجای جدول باشد. بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و حقمان اینجا نیست. امیدوارم در این سه بازی بتوانیم امتیاز بگیریم و به رتبه تک‌رقمی دست پیدا کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟

ثانیه‌های پایانی نیمه اول ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران در حالی با نتیجه یک بر صفر دنبال می‌شد که رامین رضائیان روی اعتراض به تصمیم حسین ظهیری کمک داور مسابقه و توصیه‌ای که او به مرتضی منصوریان داور مسابقه داشت، با کارت زرد جریمه شد، تا در کنار نتیجه که سپاهانی‌ها به شدت از آن ناراحت بودند، خبر تلخ دیگری هم خیلی زود دست به دست شود و آن هم محرومیت رامین رضائیان از بازی بعدی مقابل پرسپولیس به دلیل ۴ کارته شدن بود.

در واقع شاید اگر سپاهان در بازی بعدی با تیمی غیر از پرسپولیس بازی داشت، محرومیت رامین رضائیان اینقدر مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اما بلافاصله بسیاری از رسانه‌ها به آن پرداختند.

پس از پایان مسابقه نیز در نشست خبری از مورایس درباره محرومیت رضائیان در بازی با پرسپولیس پرسیدند که سرمربی پرتغالی سپاهان نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد و تاکید داشت که این موضوع باید بررسی شود.

به همین جهت در پایان مسابقه تماسی با رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان داشتیم که او محرومیت رضائیان را تکذیب کرد و بیان داشت که ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ کارته شده و منعی برای حضور مقابل پرسپولیس در هفته بعدی مسابقات لیگ برتر که پس از برگزاری مسابقات جام حذفی انجام می‌شود، ندارد.

در واقع رامین بسیاری از سایت‌های ورزشی تا پیش از بازی برابر ملوان ۳ کارت زرد به نام رضائیان ثبت کرده‌اند که مقابل پرسپولیس، آلومینیوم و نساجی مازندران بوده است، اما رضا فتاحی می‌گوید مدافع راست سپاهان در مصاف با آلومینیوم که تیم مورایس سه اخراجی داشت و کارت‌های زیادی از سوی وحید کاظمی در این مسابقه داده شد، کارتی دریافت نکرده است.

با این وصف رضائیان با دریافت کارت زرد مقابل ملوان در انزلی ۳ کارته شد و منعی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر ندارد.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود