Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@05:59:51 GMT

مرورگر فنیکس محبوبیت فایرفاکس را تکرار خواهد کرد؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۳۳۸

مرورگر فنیکس محبوبیت فایرفاکس را تکرار خواهد کرد؟

ایتنا - اخیرا کاربران فایرفاکس از عدم توجه موزیلا به نسخه اندرویدی این مرورگر گلایه داشتند که گویا شرکت موزیلا سرگرم طراحی مرورگر جدید خود بوده است!

شرکت موزیلا به عنوان توسعه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس به تازگی از نام مرورگر جدیدی که قرار است جایگزین نسخه اندرویدی فایرفاکس شود، خبر داده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران از مرورگر اینترنتی فایرفاکس که سال‌هاست با مرورگرهای دیگری همچون گوگل کروم، مایکروسافت اج، اپرا، و سافاری اپل در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برد، حالا شرکت موزیلا به عنوان توسعه دهنده فایرفاکس تصمیم گرفته است که مرورگر جدیدی را تحت عنوان فینکس، معرفی کرده و جایگزین نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسیاری از کاربران از اینکه در ماه‌های اخیر موزیلا توجه چندانی به نسخه اندرویدی فایرفاکس نشان نمی‌داد گله و شکایت داشتند اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت دلیل موجهی را برای به تعویق انداختن به روز رسانی‌های خود داشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مجله فوربس، به نظر می‌رسد که موزیلا هم‌اکنون بر روی توسعه و تکمیل این مرورگر جدید که قرار است جایگزین نسخه اندرویدی فایرفاکس شود، کار می‌کند تا آن را به صورت یک نسخه نهایی درآورده و در اختیار و در دسترس عموم کاربران اندرویدی قرار دهد. همچنین به نظر می‌رسد که نسخه نهایی این اپلیکیشن و مرورگر جدید اندرویدی تا سال ۲۰۲۰ میلادی در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور قرار خواهد گرفت.

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند از آنجایی که مرورگر فینکس از ساختارهای متفاوتی در برنامه‌ریزی و توسعه خود بهره برده است، آماده سازی آن برای انتشار و عرضه عمومی زمان بیشتری نسبت به سایر مرورگرها و اپلیکیشن‌های مشابه خواهد برد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مرورگر وب فایرفاکس موزیلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

علاوه بر هواداران اراکی که برای تماشای این مسابقه به اصفهان سفر کردند و به تشویق تیم خود پرداختند، هواداران ذوب‌آهن هم استقبال نسبتا بهتری نسبت به بازی های قبلی داشتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

یکی از اتفاقات ویژه قبل از شروع مسابقه استقبال هواداران اصفهانی از برخی بازیکنان آلومینیوم اراک بود. برخی بازیکنان آلومینیوم هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر با درخواست هواداران اصفهانی و برخی هواداران خودی برای گرفتن عکس یادگاری و امضا مواجه شدند که صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه خواهد شد/ عکس