Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:33:47 GMT

افزایش دوبرابری اعتبارات حوزه جوانان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۸۸۶

افزایش دوبرابری اعتبارات حوزه جوانان

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در جمع نفرات برگزیده هفته جوان اظهار کرد: افزایش اعتبارات حوزه جوانان نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده که این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، ارزش بیشتری پیدا می‌‌کند.

وی افزود: خوشبختانه از این فرصت به خوبی در استان استفاده شده و سعی کردیم نگاه ویژه ای به حوزه جوانان و سازمان های مردم نهاد داشته باشیم، همین موضوع باعث شد که کار ها به خوبی به سمت جلو حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: ما هنوز فاصله زیادی با هدف نهایی خود در حوزه جوانان داریم و این برنامه ریزی ها و فعالیت هایی که توسط جوانان در هفته جوان برگزار شد که به نحوی آزمایشی برای سال ۹۸ بود.

فتاحی عنوان کرد: باید جوانان به این خود باوری برسند که می‌توانند کار های بزرگی انجام دهند، کار هایی که تکراری نباشد و هم اکنون که هزینه شده و اعتبارات تخصیص یافته ، بازخورد خوبی در استان داشته باشد و روز به روز شاهد حضور جوانان بیشتری در سازمان های مردم نهاد باشیم.

وی ادامه داد: ازدیگر اهداف ما در حوزه جوانان، فعال کردن سازمان های مردم نهاد در شهرستان ها است و باید تعداد سمن ها در شهرستان افزایش یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: در سال ۹۷ تمام اعتبارات مربوط جوانان، توسط سمن ها برنامه ریزی و اجرا شد، همچنین هرچه سمن های جوانان فعالیت بیشتری داشته باشند، اعتبارات بیشتری را خواهند گرفت. این رویه در هیئت های ورزشی نیز به همین صورت است که بر اساس داشتن برنامه و فعالیت هایشان بودجه دریافت می‌کنند.

فتاحی اذعان کرد: جامعه باید حضور جوانان را جدی تر بگیرد، همچنین جامعه و اداره کل ورزش باید از نگاه فکری جوانان حداکثر بهره را ببرند.

وی اضافه کرد: هدف اصلی این است که پای در دل جوان بنشینیم و راه حل بسیاری از مشکلات را توسط آن ها پیدا کرده و بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: از دیگر بحث هایی که باید در سال ۹۸ به آن توجه شود، دیدار با سرآمدان جوان و استفاده از فکر و توانایی آن ها است.

فتاحی در خصوص خانه های جوان گفت: از دیگر برنامه های اداره کل ورزش، بحث ایجاد خانه های جوان است، هم اکنون در ۷ شهرستان خانه جوان در حال ساخت بوده و بیش از ۱۰ میلیارد تومان بودجه به آن ها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا باید همه شهرستان ها برای احداث و استفاده از خانه جوان تلاش کنند و زمینه استفاده از خانه های جوان از هم اکنون آغاز شود، همچنین در سال ۹۸ چند خانه جوان دیگر را احداث خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: باید به بحث گردشگری جوانان به صورت ویژه در مرکز استان و شهرستان ها نگاه شود و در گروه های مختلف برنامه گردشگری وجود داشته باشد تا جوانان بتوانند از امکاناتی که دولت اعم از سد ها، کارخانجات و مجموعه های ورزشی بازدید کنند و در کنار آن برنامه های گردشگری داشته باشند.

فتاحی در پایان گفت: باید اعتبارات را به سمت پویایی جوانان برده و بحث نشاط همه جا در نظر گرفته شود، همچنین در هر برنامه پیوست نشاط و شادابی داشته باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از خبرنگاران و مدیر خبرگزاری برنا در خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خراسان رضوی گردشگری مشهد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی