Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:59:34 GMT

سرعت اجرای پروژه آزادراه شیراز - اصفهان افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۶۱۰۱

سرعت اجرای پروژه آزادراه شیراز - اصفهان افزایش می یابد

استاندار فارس ، با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه آزاد راه شیراز-اصفهان گفت: پیش بینی می شود که سرعت اجرای این پروژه در آینده افزایش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیرازاصفهان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از درخواست های ما از اعضای این کمیسیون این بود که پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در بحث تخصیص بودجه و بازگشت سرمایه گذاری انجام شده به اقتصاد کشور در اولویت قرار دهند که در این زمینه قول مساعد دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از این پروژه ها، آزادراه شیراز – اصفهان است که با توجه به درصد پیشرفت فیزیکی آن، بانک ها قول مساعد برای پرداخت تسهیلات را داده اند.

وی ادامه داد: با توجه به این حمایت ها و همچنین آورده شرکت پروژه یعنی موسسه خاتم الاوصیا، پیش بینی می شود که در آینده سرعت اجرای پروژه بیشتر شود.

دکتر رحیمی افزود: بر اساس قرارداد، یک هزار و 200 میلیارد تومان هزینه اجرای آزادراه شیراز – اصفهان است که سهم دولت پرداخت شده و با افزایش آورده شریک پروژه سرعت کار افزایش خواهد یافت.

استاندار فارس گفت: امروز شورای برنامه ریزی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در شیراز برگزار شد که با توجه به مطالب و درخواست هایی که مطرح شد اعضای کمیسیون قول دادند که در بخش هایی که دارای اختیار هستند مساعدت و پیگیری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور اعضای این کمیسیون این ویژگی را دارد که می توانند در مباحث احکام دائمی برنامه و قانون بودجه اثرگذاری لازم را برای کمک به استان داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آزاد راه اصفهان بخش خصوصی برنامه و بودجه مجلس بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،محمدهادی ایمانیه در جلسه بررسی وضعیت آزادراه شیراز اصفهان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین اعتبار تکمیل این آزاد راه از طریق مولدسازی، خواستار تسریع دستگاه‌های ذی‌ربط در اجرای توافقات شد.
وی در ادامه با اشاره به تعریف مثلث طلایی گردشگری بین استان‌های فارس، اصفهان و یزد، گفت: اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی جاذبه‌های طبیعی پیرامون آزادراه شیراز- اصفهان را با تمرکز بر حفظ محیط زیست معرفی و زمینه‌های استفاده گردشگران و عموم را مهیا کند.
استاندار فارس از مدیریت امور شعب بانک ملی و بانک مسکن استان خواست در مدت دو هفته نسبت به پیگیری و واریز تسهیلات ماده ۵۶ برای قطعه تنگ خیاره به لپویی اقدام و نتایج را اعلام کنند.
او با اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان ماموریت داد برای بررسی اتصال آزادراه شیراز اصفهان به شهر مرودشت و تخت جمشید اقدامات لازم را انجام و نتیجه را در جلسه بعدی اعلام کنند.
استاندار فارس همچنین به تداخل برخی از مقاطع آزادراه با ایل‌راه عبوری استان اشاره کرد و گفت: اداره کل امور عشایر استان با هماهنگی شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه و همچنین فرمانداری‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم را برای عبور ایمن ایلات یا در صورت لزوم تعیین مسیر جایگزین اتخاذ کند.
محمد هادی ایمانیه همچنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی را مامور کرد تا پیگیری لازم برای استقرار کامل اورژانس در آزادراه طبق استانداردهای کشوری و حسب مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان انجام و نتیجه را اعلام کند.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه با اشاره به انعکاس مشکلات راه‌ها از جمله آزادراه توسط شهروندان از طریق سامانه ۱۴۱ و لزوم ارتباط موثر و شبانه روزی بین مرکز مدیریت راه‌های استان و شرکت ساخت و بهره‌برداری آزادراه خواستار تشکیل جلسات هماهنگی با محوریت راهداری استان و اعلام نتایج به شورای هماهنگی ترافیک شد.

دیگر خبرها

  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد