Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@17:31:54 GMT

معاون اول رييس جمهوري به جزيره کيش سفر مي‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۶۱۵۹

معاون اول رييس جمهوري به جزيره کيش سفر مي‌کند

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-معاون اول رييس جمهوري براي حضور در هفتمين نشست منطقه‌اي مجمع جهاني سلامت، عصر امروز (يکشنبه) به جزيره کيش سفر مي کند.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني معاون اول رياست جمهوري، «اسحاق جهانگيري» قرار است در اين همايش که روز دوشنبه با حضور برترين اساتيد ملي و بين‌المللي حوزه سلامت برگزار مي‌شود، درخصوص ظرفيت هاي نظام سلامت ايران و برنامه هاي دولت براي ارتقاء جايگاه سلامت در کشور سخنراني کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاري جلسه اي با حضور مديران مناطق آزاد کشور، تبيين برنامه ها و رويکردهاي دولت براي استفاده هرچه بيشتر از ظرفيت مناطق آزاد در جهت توسعه اقتصادي و مقابله با تحريم ها از ديگر برنامه هاي معاون اول رييس جمهوري در اين سفر خواهد بود.
هفتمين نشست منطقه‌اي مجمع جهاني سلامت، براي نخستين بار در منطقه غرب آسيا به ميزباني دانشگاه علوم پزشکي تهران برگزار مي‌شود و فرصت کم نظيري براي تبادل تجربيات ارزشمند حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکي ايران با دنيا را فراهم کرده است.
شعار امسال اين رويداد بين المللي «مراقبت‌هاي اوليه بهداشتي راهي به‌سوي پوشش همگاني سلامت است» است و يکي از مهمترين اهداف برگزاري اين نشست تبادل تجربيات براي کشورهايي است که با درآمد متوسط، محدوديت منابع و افزايش تقاضا براي خدمات سلامت روبه‌رو هستند تا خدمات سلامت ارزان، با کيفيت و عادلانه ارائه شود.
سيام*3061*9121
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رییس سازمان بودجه