Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@08:54:17 GMT

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اسپانیا(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۶۳۲۷

صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اسپانیا(عکس)

روی جلد روزنامه‌های ورزشی اسپانیا به قهرمانی بارسلونا در لالیگا و نقش مهم لیونل مسی در کسب این قهرمانی اختصاص دارد.

به گزارش "ورزش سه"، چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا امروز صفحه اول خود را به قهرمانی زودهنگام بارسلونا در لالیگا که با درخشش لیونل مسی و تک‌گل او در بازی دیشب مقابل لوانته بدست آمد پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

روزنامه مارکا با چاپ عکس بزرگی از لیونل مسی که بعد از قهرمانی بارسلونا در فصل جاری لالیگا در حال جشن گرفتن قهرمانی است از تیتر " ده از ده" استفاده کرده است. تیتر مارکا به دهمین قهرمانی مسی با بارسلونا در لالیگا اشاره دارد. قهرمانی‌هایی که از دید این روزنامه مسی در آنها مهمترین نقش را داشته است.

 

 

روزنامه آ اس هم صفحه اول خود را به عکسی تیمی از بارسلونا بعد از بالای سر بردن جام و جشن گرفتن قهرمانی این تیم اختصاص داده و تیتر زده "دهگانه مسی". به این ترتیب آ اس هم تیتر اول خود را به نقش مسی در قهرمانی‌های بارسلونا اختصاص داده است.

 

 

اما روزنامه اصلی هوادار بارسا در اسپانیا، موندو دپورتیوو با چاپ عکسی از مسی درحالیکه جام قهرمانی را بالای سر برده از تیتر " 8 از 11 " استفاده کرده که به هشتمین قهرمانی بارسلونا در در یازده فصل اخیر لالیگا اشاره دارد.

 

 

دومین روزنامه ورزشی کاتالونیا اسپورت هم عکس مسی که جام قهرمانی را در دست دارد به عنوان عکس صفحه اول خود کار کرده و از تیتر " لالیگا از آن مسی است" استفاده کرده.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

مواهب و خسارت باران‌های بهاری خراسان جنوبی در روزنامه آوای خراسان جنوبی و بیمارستان شهید رحیمی قربانی میلاد در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۶ فروردین
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و کادیز از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین