Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده کشورمان به مقام قهرمانی دسته فوق سنگین رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا دست یافت. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در چین، ظهر امروز وزنه‌برداران دسته 109+ کیلوگرم به روی تخته رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت علی داودی یکی از دو نماینده کشورمان در این دسته در حرکت یکضرب 195 کیلوگرم، حرکت دوضرب 237 کیلوگرم در حرکت دوضرب را مهار کرد تا با ثبت مجموع 432 کیلوگرم سه مدال طلا را به دست آورد.

همچنین سعید علی حسینی در حرکت یکضرب 170کیلوگرم (نهم)، در حرکت دوضرب220 کیلوگرم (ششم) و مجموع 390 کیلوگرم (هشتم) را به ثبت رساند و از کسب مدال باز ماند.

وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| درخشش ملی‌پوشان 102 کیلوگرم ایران با 5 مدال

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزنه‌برداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست پویا دادمرز در فینال وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مبارزه رده‌بندی اول وزن 63 کیلوگرم بین ایمان محمدی و هادونگ تان از چین آغاز شد.

کشتی‌گیر ایذه‌ای که صبح امروز بعد از یک دور استراحت، 9 بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد و در ادامه 10 بر 4 مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد در این مبارزه با شکست 10-صفر حریف چینی، صاحب مدال برنز آسیا شد.

این کشتی‌گیر که سال 2023 نیز ملی‌پوش وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان بود، پیش از این در انتخابی درون اردویی موفق به شکست میثم دلخانی شده بود.

تیم کشورمان در ادامه کشتی‌های پایانی 5 وزن اول، شانس کسب 2 مدال طلا با ناصر علیزاده و امین میرزازاده و یک برنز دیگر با امیر عبدی را خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895535

دیگر خبرها

  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • هدفم دومین مدال المپیک است