Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید فرهنگ گفت: ستاداجرایی فرمان امام هیچ گونه مدیریت، مالکیت و انتفاعی در توسکا و اپلیکیشن روبیکا ندارد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول در جمع خبرنگاران اعلام کرد مجمع عمومی این شرکت در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهدشد.

فرهنگ اعلام کرد در سال گذشته درآمد‌های همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد داشته و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل همراه اول افزود، تمرکز برنامه‌های سال آینده همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی می‌باشد.

فرهنگ در پاسخ به سئوال خبرنگاران اعلام کرد بزودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی توسکا با صدا وسیما و اپلیکیشن روبیکا در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاداجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا اعلام کرد: علیرغم تبلیغات برخی رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ گونه مالکیت مدیریت وانتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب می‌باشد.

فرهنگ افزود: همراه اول در روز‌های اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل زده برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تامین کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام همراه اول بنیاد برکت اپلیکیشن روبیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نگاری اراضی ملی سیرجان

   


به گزارش خبر گزاری صداو سیمای مرکز کرمان سییدمهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان سیرجان که با هدف صدور اسناد مالکیت زمین‌های کشاورزی در فرمانداری تشکیل شد گفت: بخش عمده هزینه صدور اسناد مالکیت حدنگار اراضی کشاورزی را تهیه و تولید نقشه تشکیل می‌دهد، که برای برداشته شدن این هزینه‌ها از دوش کشاورزان، در شهر‌های مختلف استان قرارداد‌هایی با شرکت‌های مشاور منعقد شده است که این شرکت‌ها هزینه‌های آنان را پرداخت می‌کنند.
وی از ظرفیت‌های ایجاد شده برای صدور سند مالکیت برای همه شهر‌ها و روستا‌های استان خبر داد وگفت: امسال از این اراضی برداشت خواهیم داشت تا برای ایجاد ظرفیت صدوراسناد اقدام شود.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان عنوان کرد: ۷۴۵ هزار هکتار مساحت اراضی استان کرمان هست که تا به الان بیش از ۲۲۳ هزار هکتار سند مالکیت دریافت کردند و در شهرستان سیرجان بیش از ۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی سند مالکیت دریافت کردند که ۳۰ در صد اراضی کشاورزی این شهرستان دارای سند مالکیت شده است وباید کشاورزان استان و شهرستان نسبت به دریافت سند مالکیت خود اقدام کنند.
آقای هاشمی از رفع تداخل بیش از ۲۳۰ هزار اراضی کشاورزی در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: اسناد مالکیت می‌تواند جلو اختلافات حقوقی و مشاجره‌های بی اساس که در گذشته موجب نگرانی و نزاع بود را گرفته و کشاورزانی که سند مالکیت دریافت می‌کنند نیز از مزایای تسهیلات و امکانات ایجاد شده استفاده خواهند کرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: یکی از سیاست‌های مقام معظم رهبری بحث اتمام حدنگاری هست که در این راستا همه مسئولین نظام برنامه ریزی لازم را انجام دادند و سازمان ثبت اسناد مصمم هست امسال صدور اسناد اراضی کشاورزی را به اتمام برسانند، و حتی بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی استان کرمان حدنگاری این امر مهم انجام شده و مراحل پایانی را می‌گذراند.
وی افزود: اعتبار لازم برای انعقاد قرار داد با شرکت‌های مشاور انجام شده است تا اراضی
شهر‌ها و روستا‌های زیر ۲۵ هزار نفرنیز مبحث حدنگاری وتشکیل پرونده وتولید نقشه توسط شرکت‌های مشاور به صورت رایگان انجام و پس از تشکیل پرونده منتهی به صدور سند مالکیت شود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۹ درصد از اراضی ملی تثبیت شدند
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم