Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی، به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت: مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع وی کسر شده است و تقاضای رسیدگی دارد.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، رد پایی از عامل برداشت‌های غیر مجاز را در شهر تهران یافتند و بلافاصله موضوع را از طریق مقام قضائی پیگیری و با اخذ نیابت راهی آن مکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران کلانتری تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی، متهم را دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف کرد با راه اندازی یک سایت صیغه یابی و ارسال لینک آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های کوتاه، آنان را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کردم.

رئیس پلیس مرودشت با اشاره به این که فرد دستگیر شده با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به پیامک‌های ناشناس و ایمل‌های متفرقه اعتنا نکنند و به هیچ وجه آن را باز نکنند.

انتهای پیام/چ

سایت جعلی صیغه یابی در مرودشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم

 در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در همه معابر و اماکن عمومی شهر قم در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در خرمشهر
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • پیام هشدار آمیز بی‌سابقه ایران به رژیم صهیونیستی درباره ماجراجویی
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • توقیف یک محموله کود شیمیایی رژیم صهیونیستی توسط ماموران گمرک ایران