Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا کمالی زرکانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: منتخب های این جشنواره در بخش های طراحی و دوخت (مانتو اجتماع، مجلسی و لباس مردان)، چاپ، طراحی پارچه و مقاله انتخاب شده اند.
وی افزود: این جشنواره با حضور طراحان و دوزندگان برتر لباس از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، خوزستان، فارس، کرمان و کرمان جنوبی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ادامه در بخش طراحی ودوخت بیان داشت: در این بخش معصومه مسعودی و معصومه پاکدامن از بوشهر ، فروز فریدی از هرمزگان، مهرنوش ایرانخواه،فاطمه کاظمی سیاهویی، پروانه خاتم زمینی، خدیجه محمدپورافشار، ملیحه کیانی، مهدیه رحیمی، صدیقه وزیری از جنوب کرمان منتخب شدند.
کمالی زرکانی ادامه داد: در این بخش همچنین شبنم پروانه زاده از (خوزستان)، نیلوفر وطن پور، آرزو وطن پور، ناهید معینی فر، زهرا نوری زاده، تهمینه داروغه، سودابه ذاکری، حوا رییسی حسن لنگی، مریم موذن، مهناز حضرتی از (استان کرمان)، زهرا ریگی از (چابهار)، زینب بابایی از (خوزستان) معرفی شده اند.
وی، حیفا رییسی، حکیمه درغال، لیلا وهابی، ثمین بازماندگان قشمی، الهام شریفی پور قشمی، اعظم دست برآورده، نجمه سیاهپوش، شبنم درسخوان، شهرزاد یعقوبی، مهدیه رضایی پور، سمانه پاکدل، فاطمه امینی، فاطمه زاکری، رویا و طاهره پور آل مهتریان و هدی عیسایی، مریم بگماز، راضیه خسروی، فرشته مفاخر فاطمه باقرزاده، خدیجه میرزایی را از دیگر منتخب های بخش طراحی ودوخت معرفی کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در گروه دختران آفتاب (زینب حاج محمدی، یاسمن حیدری، سپیده موسی نژاد) از کرمان، مهدیه آرامون از کرمان، هاجره زعفرانی از چابهار، ماریه عرب نژاد، کژال بهمنیار، مینا رنجبر ، سودابه زاهدی، زهرا آقاجانی، مهدی دیناروند، مریم دیناروند از خوزستان، فروردین از بوشهر، تیم آووس (رامین چمنی، آرش خیابانی، شکیباایرانی، ناهید شعبانی وخسرو قائدی و همچنین گروه ساحل سوران شامل فروغ طوفروزفریدی، صبا و مریم طریقت، زهرا نوری زاده وبنفشه خواجه نظر انتخاب شده اند.
کمالی زرکانی اسامی بخش چاپ جشنواره مد ولباس خلیج فارس را فتانه سپهوند، مژگان حیدری، فاطمه باستانی، حکیمه درغال، ساناز نوروزی و مریم دیناروند نام برد.
وی یاد آور شد: در بخش طراحی پارچه نیز نازنین باصیری از خوزستان و سحر هلبی نیز در بخش مقاله(تحلیل زیبا شناسی نقوش نمدمالی خوزستان و کاربرد آن در لباس امروز) منتخب های این دوره از جشنواره مد ولباس خلیج فارس هستند.
آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس شامگاه سه شنبه 10 اردیبهشت ماه جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مقامات بلندپایه کشوری و استانی در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می شود.
9887 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 باستانی جشنواره مد و لباس خلیج فارس زهرا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان

به گزارش “ورزش سه”، بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی جوانان مقابل ازبکستان در روز گذشته، در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا از ساعت 13:30 به وقت تهران در شهر دوشنبه  برابر ترکمنستان قرار گرفتند و شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با 7 گل پیروز میدان شدند.

گلهای ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در  دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.
نیمه نخست این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.
سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه از ساعت 18:00 به وقت محلی و 16:30 به وقت تهران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • جشنواره گل دختران ایران برابر ترکمنستان
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان