Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:52:36 GMT

اذیت و آزار خانم بازیگر به خاطر مذهبی بودن!

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۸۶۸۷

نیکول کیدمن، هنرپیشه ۵۱ ساله هالیوود می‌گوید من اعتقادات مذهبی محکمی دارم و به طور مرتب با دو دخترم «رُز» ۱۰ ساله و «مارگارت» ۸ ساله به صورت خانوادگی به کلیسا می‌رویم و بسیاری از دوستان و آشنایان بیشتر به صورت پیام با طعنه و نوشتن مطالبی ضد اعتقادات مذهبی من، مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

کیدمن در این مورد می‌گوید: «من مادربزرگی با اعتقادات شدید کاتولیک دارم و او به من نماز و دعا کردن را آموخت و زیر دست او از جنبه مذهبی پرورش یافتم و بر من تاثیر فراوانی گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه می‌افزاید: «من اعتقاداتم را با تحکم و پذیرش مطلق به فرزندانم تحمیل نمی‌کنم و آن‌ها را به نوعی با تعقل و آزاداندیش بار می‌آورم و خودشان کلیسا و مذهب را برگزیده‌اند. برایم بسیار مهم است که قضاوت نکنم. پدرم همیشه می‌گوید بردباری مهم‌ترین چیز است.»

این اولین بار نیست که نیکول کیدمن در مورد اهمیت اعتقادات مذهبی‌اش صحبت می‌کند. وی سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت که پیش از برگزیدن حرفه هنرپیشگی، می‌خواسته راهبه شود.

کیدمن در بحث تربیت فرزندانش توضیح می‌دهد که برای بچه‌هایش مرز تعیین کرده و به آن‌ها اجازه نمی‌دهد از تلفن استفاده کنند.

این هنرپیشه استرالیایی در سال ۲۰۰۱ که از تام کروز جدا شد، سرپرستی و حضانت دو فرزندش را که از زندگی مشترک ۱۰ ساله با تام کروز داشت را برعهده گرفت. ایزابلا و کانر دو فرزند کیدمن و کروز از جنبه فکری و عقیدتی به پدرشان گرایش داشته و دنباله‌رو عقاید مذهبی او هستند.

کیدمن در این‌باره می‌گوید: ​«من علی‌رغم اختلافات عقیدتی، عاشق بدون قید و شرط فرزندانم ایزابلا و کانر هستم. من مثال و نمونه‌ای از تحمل هستم و این دلیل اعتقاد من است و اینکه مهم نیست فرزندت چه تفکری داشته باشد، فرزند عشق است و فرزند باید بداند که عشق وجود دارد و من با آغوش باز با عشق پذیرای آن‌ها هستم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هالیوود کلیسا آزار و اذیت کاتولیک تلفن زندگی مشترک تام کروز عشق نیکول کیدمن بازیگر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

به گزارش خبرآنلاین، ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898557

دیگر خبرها

  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک