Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@11:05:24 GMT

احداث مسیر دوچرخه در بلوار ملک‌آباد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۸۷۷۱

احداث مسیر دوچرخه در بلوار ملک‌آباد

شهردار منطقه یک مشهد از احداث مسیر دوچرخه بلوار ملک آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جواد اصغری در این رابطه گفت: با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا، امروزه استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله‌ای پاک در حمل و نقل عمومی، روز به روز مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با هدف استفاده بهتر از فضای عمومی و گسترش فرهنگ دوچرخه‌سواری و کاهش ترافیک و آلودگی‌های زیست محیطی، مسیر دوچرخه بولوار ملک آباد منطقه یک احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه یک مشهد تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در حدفاصل میدان آزادی تا بولوار ملک‌آباد به طول 2400 متر اجرایی شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آلودگی هوا ترافیک حمل و نقل عمومی زیست محیطی محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • ۲۰۰ میوه فروش سیار در شمال خرم آباد ساماندهی شدند
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌