Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی در پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌ و اوباش از مقامات امنیتی و انتظامی خواست برخوردی قاطعانه و عبرت‌آموز با این‌گونه تحرکات داشته باشد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل‌  و اوباش به شرح زیر است:

خبر شهادت دردناک و دل‌خراش روحانی حوزه علمیه همدان، حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی«ره» که مظلومانه در جنایتی آشکار به وقوع پیوست، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مقامات امنیتی و انتظامی انتظار می‌رود با توجه به خدمات، روشنگری‌ها و استقامت روحانیت، برخورد قاطعانه و عبرت‌آموز با این‌گونه تحرکات صورت گیرد. اگر چه بنابر اخبار واصله عامل این جنایت در زمان کوتاهی به مکافات عمل خویش گرفتار شده و در درگیری با مأموران انتظامی به هلاکت رسیده است اما باید شدیداً با عوامل پشت‌ صحنه و پنهان این‌گونه حوادث برخورد شود.

‌جزئیات دستگیری قاتل طلبه همدانی/قاتل بعد از 20 ‌درگیری مسلحانه به درک واصل شدهیئتی از طرف آیت‌الله نوری همدانی با خانواده روحانی شهید همدانی دیدار کردندحضور هیئتی از طرف آیت‌الله صافی گلپایگانی در منزل روحانی شهید همدانی

متأسفانه برخی از اشرار و همفکران این قاتل همچنان در فضای مجازی جولان می‌دهند و فضای تهدید و رعب ایجاد می‌کنند. لازم است طرح‌های نظارتی و کنترلی برای سالم‌سازی فضای مجازی قاطعانه‌تر اجرایی شوند تا اخلاق، غیرت دینی، امنیت و آرامش مردم در این فضای آشفته و بی کنترل به قهقرا و نابودی کشانده نشود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حادثه غم‌انگیز را به خانواده آن مرحوم و حوزه‌های علمیه استان همدان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می‌نماید و رجاء واثق دارد مردم ولایتمدار و انقلابی همدان با حضور گسترده در تشییع و دیگر مراسم‌های گرامیداشت این شهید عزیز، نام و یاد آن شهید را به یک مانور باشکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری که حضور مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله اهداف و سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: بر این امر واقف هستیم که انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای ارتقا و رونق حوزه فرهنگ و هنر نقش آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر، دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که در طول تاریخ خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کرده‌اند و باید اذعان داشت که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر جامعه به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امسال شاهد اتفاق خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم به طوری که از محل قرارگاه شهید آوینی، برای تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری به خصوص فعالیت‌های تولیدی اعتباراتی اختصاص داده شد تا انجمن‌ها در تولید آثار فاخر و همچنین آموزش و تربیت هنرمندان هزینه کنند.

محمودی فر، زبان هنر را به عنوان رساترین و مؤثرترین زبان انتقال پیام در جامعه یاد کرد و گفت: هنر بر روح و روان انسان‌ها، تأثیری عمیق و ماندگار دارد به همین منظور هزینه در بخش فرهنگ و هنر یک سرمایه محسوب می‌شود که نقش اساسی بر آینده حوزه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

کد خبر 6084873

دیگر خبرها

  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو