Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:24:14 GMT

مدیرکل امور بانوان: شکاف جنسیتی در مدیریت از بین برود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۱۳۰

مدیرکل امور بانوان: شکاف جنسیتی در مدیریت از بین برود

ربیعه علی محمدی روز یکشنبه در دیدار جمعی از بانوان با امام جمعه همدان افزود: 30 درصد از سهم مدیریت را دولت برای بانوان تعیین کرده و ما خواهان تحقق برداشتن شکاف جنسیتی هستیم.
وی اظهار داشت: در استان همدان 80 مشاور امور بانوان در اداره ها و نهادهای مختلف فعال هستند و ضروری است که از توانمندی زنان در جامعه اسلامی استفاده بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه دختران و زنان جامعه باید با بالابردن توانمندی ها اعتماد به نفس خود را افزایش دهند افزود: دختران باید با ارایه فکر و ایده برتری خود را نشان دهند.
مشاور امور بانوان استانداری همدان عنوان کرد: فضاهای شهری فضای تحریمی است و فضایی برای ایجاد نشاط اجتماعی در بانوان وجود ندارد.
علی محمدی با تاکید بر اینکه اسلام بر نشاط بانوان تاکید کرده ادامه داد: نشاط بانوان نشاط را در منزل و برای خانواده به ارمغان می آورد.
وی اظهار داشت: حوزه های علمیه در راستای آموزش نشاط اسلامی به دختران تلاش کنند و از تریبون ها و در پای منبرها به مردان رفتار مناسب با دختران آموزش داده شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان اظهار داشت: اگر پوشش دختران و رفتار آنها نگران کننده شده است در اصل این گلایه را باید از جامعه اسلامی داشت.
علی محمدی مهمترین مطالبه بانوان و دختران را نشاط دانست و گفت: این قشر، مطالبه گر وجود مکانی برای نشاط هستند البته نشاطی که در حوزه شرع بگنجد و برای آنها در جامعه تابو نباشد.
مدیرکل امور بانوان استانداری همدان ادامه داد: دختران متقاضی وجود یک فضای مفرح ورزشی در فضای باز هستند که امید است به کمک همه اقشار برای ایجاد امنیت روانی و نشاط اجتماعی دختران تلاش کرد.
علی محمدی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه دوم انقلاب نسبت به بانوان تاکید کرد: باید زمینه حضور بانوان مبلغ در روستاها نیز فراهم شود.
وی ادامه داد: روستاها در معرض آسیب هستند چرا که امروزه موبایل و ماهواره به روستا رسیده اما بانوان مبلغ به روستاها اعزام نمی شوند.
7523/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه حوزه های علمیه رهبر معظم انقلاب زنان مردان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • بنیان خانواده باید در جامعه حفظ و تقویت شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲