Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:14:36 GMT

تولید کامل قطعات تراکتور باغی در ارومیه + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۲۷۲

تولید کامل قطعات تراکتور باغی در ارومیه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

آذربایجان غربی پس از چالش‌های فراوان در زمینه تولید تراکتور امروزه موفق به تولید تمامی قطعات آن در این شهر شده و این کارخانه نیاز کشاورزان کشور را نیز برطرف می‌کند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مجموعه قطعات اصلی تراکتور از جمله گیربکس، دیفرانسیل، محور جلو و موترهای تراکتور هستند که متخصصان کارخانه تراکتورسازی ارومیه با پشت سر گذاشتن تمامی چالش‌ها موفق به تولید صفر تا 100 آن شده و تولید تمامی قطعات حتی بدون وابستگی به هیچ کشوری صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارومیه توانایی صادرات قطعات تراکتور به بیرون مرزها نیز را دارد و می‌تواند کشور را در تولید تراکتور در دو بخش زراعی و باغبانی در مجموعه تراکتورسازی ایران بی نیاز کند.

امروز می‌توان گفت در صنعت کشاورزی تراکتور حرف اول را می‌زند چراکه سبب راحتی کار کشاورزان و در نتیجه افزایش درآمد آنها می‌شود.

99 درصد از قطعات تراکتور در ارومیه تولید می‌شوددولت در مدرن سازی آبیاری کشاورزی حوضه دریاچه ارومیه جدی نیستبوشهر| اراضی کشاورزی تنگستان علیه هجوم ملخ‌های صحرایی کانون‌کوبی شدند

رونق تولید ملی در تراکتورسازی ارومیه

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به چگونگی تولید تراکتور در این شهر اظهار داشت: کارگران و مسئولان این کارخانه با تلاش خود به سیاستهای اعلامی نظام جمهوری اسلامی ایران در رونق تولید جامه عمل پوشانده و با اتکا به دانش بومی و جوانان، محصولات کاملاً بومی تولید کردند.

مرتضی مشکینی خاطرنشان کرد: در این کارخانه 7 نوع تراکتور به تعداد 2 هزار و 500 دستگاه در سال تولید می‌شود که تمام نیاز کشاورزان کشور را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: این کارخانه از سال 1371 فعالیت خود را توسط حمایت تراکتورسازی ایران شروع کرده و امروز برای تولید تراکتور به هیچ کشوری نیاز نداریم.

مدیرعامل تراکتورسازی ارومیه خاطرنشان کرد: این کارخانه همواره بهترین نوع تراکتور را تولید کرده و با روشی که در پیش گرفته حتی می‌تواند نیاز منطقه را برطرف کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تحریم‌ها سبب بروز مشکلاتی برای این صنعت نیز شده و اگر این تحریم‌های ظالمانه نبود قطعاً شرایط امروز این کارخانه خیلی فرق داشت.

گزارش از پروین ملحمی و یوسف عباسی

انتهای پیام/

R41361/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید سس کچاپ (فیلم) فرایند تولید نوشابه کوکاکولا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم) فرایند تولید تازه ترین نسل BMW در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • روز ملی گندم و نان
  • فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم)
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم)
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!
  • صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل امری ضروری است
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل