Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@12:48:14 GMT

آنونس سریال «دلدار» ویژه ماه مبارک رمضان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۳۰۲

آنونس سریال «دلدار» ویژه ماه مبارک رمضان رونمایی شد

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- آنونس سریال عاشقانه «دلدار» کاری از برادران محمودی که این روز‌ها مراحل آخر فیلمبرداری را سپری می‌کند منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان؛ آنونس سریال عاشقانه «دلدار» کاری از برادران محمودی که این روز‌ها مراحل آخر فیلمبرداری را سپری می‌کند منتشر شد. ساخت آنونس «دلدار» برعهده محمد واحد بوده است و قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا با معرفی شادی مختاری و خیام وقارکاشانی، صحرا اسدالهی، وحیداقاپور، موناکرمی با هنرمندی: بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی و با حضور پریوش نظریه، همایون ارشادی علیرضا آرا در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



نوید محمودی کارگردان سریال «سایه‌بان» در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره هدف خود از ساخت سریال تلویزیونی «دلدار» به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: با ساخت سریال تلویزیونی «دلدار» که به قلم مهدی حمزه و آزیتا ایرایی نوشته شده است، سعی کردیم قصه‌ای از زندگی واقعی مردم را انتخاب کنیم و با دراماتیک کردن آن و ایجاد یکسری جذابیت‌ها، این اثر را جلوی دوربین ببریم.
وی درباره ژانر این سریال تلویزیونی اظهار کرد: «دلدار» یک ملودرام عاشقانه است و من امیدوارم همانطور که ما از تمام صحنه‌هایش در زمان فیلمبرداری لذت بردیم، مردم هم از دیدنش خوشنود شوند و مورد پسند همه باشد.

این کارگردان در خصوص پرداخت به مسائل اجتماعی در سریال «دلدار» افزود: اکثر ما یا آنچه که در زندگی مردم وجود دارد را می‌بینیم و توجهی به آن نمی‌کنیم و یا برای اینکه کمتر آزارمان دهد، چشممان را می‌بندیم تا از کنارش رد شویم، چرا که برای همه ما مهم‌ترین موضوع، زندگی خود و آدم‌های محیط پیرامونمان است که ما سعی کردیم در این مجموعه تلویزیونی با این رویکرد به جامعه و مسائل پیرامون آن بپردازیم.

لازم بخ ذکر است عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده گان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه، بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: نوشین جعفری، مدیر تدارکات: رضا دهقان، طراح لباس: شبنم اصغری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیک، اصلاح رنگ و نور وجلوه‌های بصری: سینا قویدل، طراحی و ساخت تیراژ: مجید یوسف زاده، طراح صحنه: جواد فاضلی، صدابردار: محسن نانکلی، تصویربردار: مهدی رضایی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: سیاوش رمضانلو، طراح گریم: محمد قومی، صداگذاری: حسین قورچیان.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال رمضانی دلدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس

جواد فرحانی، تهیه کننده سریال افعی تهران که از سریال‌های پرطرفدار این روزهاست در گفت‌وگو با رادیو نمایش گفت: قطعا افعی تهران این ظرفیت را دارد که به فصل دوم برسد اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است. 

دیگر خبرها

  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال افعی تهران فصل ۲ دارد؟/در پشت صحنه سریال افعی تهران چه خبر است؟ +عکس
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست