Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا عظیمی مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به فعالیت‌های این بانک در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امسال بانک شهر برای چهارمین سال پیاپی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بانک عامل حضور دارد که در این مدت با انتظارات جامعه ناشر و فعالان حوزه کتاب و دانشجویی تا حدود زیادی آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله تجربه و آشنایی مجموعه بانک شهر با این فضا بیشتر شده و بر اساس انتظاراتی که مخاطبان کتاب و نمایشگاه کتاب، چه عرضه‌کننده و چه خریدار، داشتند ما خدمات بانک شهر را مبتنی بر این انتظارات تنظیم کردیم و همچنان نیز در حال بهبود خدمات خود هستیم.

مدیر مرکز ارتباطات بانک شهر در ادامه گفت: هر سال در اردیبهشت ماه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و در ادامه آن، نمایشگاه‌های کتاب استانی برگزار می‌شود. قاعدتاً برای برگزاری این رویدادها فرایندها و سازکارهایی پیش‌بینی و به کار گرفته شده است. در تمام استان‌ها و مراکز آن‌ها هر نمایشگاه کتابی که برگزار شده و همانند نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خدمات‌دهی را در سایر شهرها نیز داشته‌ایم.

عظیمی گفت: پیش از شروع نمایشگاه، بانک شهر آمادگی نصب ۴ هزار دستگاه را در نمایشگاه امسال، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد. البته نزدیک به ۳ هزار دستگاه پوز تاکنون نصب شده و حدود هزار دستگاه دیگر نیز ظرفیت داریم. برای اینکه مراجعه‌کنندگان بتوانند از بن‌های خرید کتاب استفاده کنند، روش‌های مختلفی نیز از سوی بانک شهر پیش‌بینی شده است. همچنین در فضای مجازی سیستم NFC و کارت‌های هوشمند وجود دارد که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر به صورت فیزیکی هم بن‌های خرید کتاب وجود دارد و مردم با مراجعه به شعب بانک شهر می‌توانند کارت‌های خود را دریافت کنند. اگر در این مدت نیز به شعب مراجعه نکرده و نتوانسته‌اند بن‌های خرید کتاب را دریافت کنند، داخل نمایشگاه یک غرفه اصلی با ۲۰ باجه اختصاص داده‌ایم. در سطح نمایشگاه هم غرفه‌های مختلفی را به صورت سیار اجرا کردیم و مردم می‌توانند با مراجعه به آن بن‌های خرید کتاب خود را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: بانک شهر باتوجه به فرایند سه ساله‌ای که از عاملیت آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گذشته، به‌سمت خدمات الکترونیکی رفته و در این راه پیشرو بوده است. در کل، سعی ما بر این بوده که فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی را برای استفاده از بن کارت‌های کتاب بین علاقه‌مندان، خریدان و مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه جا بیندازیم.

مدیر روابط عمومی بانک شهر با اشاره به پیگیری بحث خدمات ارتباطی توسط بانک شهر در سه سال اخیر گفت: در این سال‌ها اتفاقات خوبی از سوی بانک شهر افتاده و بحث استفاده از خدمات الکترونیک تأثیرات مثبتی برای مردم و استفاده‌کنندگان از این خدمات داشته. ارائه آن هم برای ما راحت‌تر است. در این مدت توانسته‌ایم این فرهنگ را هر روز رشد دهیم و در این راه خدمات خود را منطبق بر نیازها تنظیم کرده‌ایم و بهبود مستمر را در دستور کار گذاشته‌ایم. آخرین گزارشی که دریافت کرده‌ایم حاکی از این است که نسبت به سال گذشته حداقل ۱۰ درصد رشد استفاده از خدمات مجازی در بن کارت‌های خرید کتاب وجود داشته است.

کد خبر 4602663 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک شهر نمایشگاه کتاب تهران تراکنش بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس پیرامون شعار نمایشگاه کتاب امسال نوشت:

«‏‎#بخوانیم_و_بسازیم به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

‎#نمایشگاه_کتاب
‎#کتاب

۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلای تهران و ketab.ir‎»

به گزارش ایمنا، «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود و سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

کد خبر 745531

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد