Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ستاد مجید گلی در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ۱۵ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کبودرآهنگ خبر داد.

وی بیان داشت: روز گذشته در پی استمرار اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به ویژه منطقه‌ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان انجام می‌شود، یگان‌های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مجید گلی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر کشف ۲ فقره سرقت و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۸ نفر جلبی و ۲ سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ شد و گفت: در اجرای این طرح‌ها ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر 4602587

منبع: مهر

کلیدواژه: کبودرآهنگ فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس