Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:17:32 GMT

شهردار: توسعه ورزش حق شهروندان همدانی است

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۹۶۶۳

شهردار: توسعه ورزش حق شهروندان همدانی است

عباس صوفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی اختتامیه ورزش محلات همدان اظهار داشت: امروزه ورزش محلات در سطح فراگیر در سطح شهر همدان در حال گسترش است و علاوه بر برگزاری المپیاد، نصب دستگاه های ورزشی و نیز ایجاد زمین های چمن مصنوعی در مناطق مختلف را اجرایی کردیم.
وی اضافه کرد: ورزش محلات همدان با گستره جمعیتی و رشته های متنوع، هم اینک الگوی کشوری به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صوفی خاطرنشان کرد: هم اکنون در محلات بیش از یکصد تیم در رده های سنی و رشته های مختلف فعالیت دارند و جزو شهرهای برتر در گستره فعالیت ورزش در محلات هستیم.
شهردار همدان اضافه کرد: حتی در هیچ شهری امکانات رایگان از قبیل لباس، توپ و سایر وسایل شخصی به تیم های محلی داده نمی شود و این رویکرد در سال های اخیر انجام گرفته ضمن اینکه جوایز نقدی نیز برای برترین ها اختصاص داده ایم.
صوفی ادامه داد: هدف ما فراهم سازی زمینه فعالیت گسترده خانواده ها در ورزش محلات است و سال آینده ضمن افزایش رشته های ورزشی، المپیاد محلات را به شکل فراگیر در چهار منطقه مدیریت شهری همدان برگزار می کنیم.
وی بیان کرد: رویکرد شورا و شهرداری به توسعه و رونق ورزش در عرصه های مختلف همگانی، قهرمانی و محلات مثبت است و تاکنون حمایت های بسیار مطلوبی را شاهد بوده ایم.
صوفی با تاکید بر توسعه فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی در محلات مختلف شهر همدان گفت: احداث چندین پارک بزرگ و کوچک در سطح مناطق مختلف شهر همدان را آغاز کرده ایم و سیاست ما ایجاد فضای برای ورزش های متنوع در این پارک ها است.
وی ایجاد فضاهای تفریحی را حق مردم شهر همدان دانست و گفت: ایجاد پارک ها علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، در راستای فراهم کردن محیط شادی، نشاط و تفریح خانواده ها مورد توجه قرار دارد.
شهردار همدان با تمجید از دست اندرکاران ورزش محلات گفت: سال قبل در فوتبال کار بی نظیری صورت گرفت و برگزاری مسابقات فوتبال رده های پایه اقدامی پسندیده بود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی همدان نیز در این نشست گفت: توسعه ورزش حق محله های مختلف شهر همدان است و انتظار داریم تمامی مناطق شهرداری در مسابقات ورزشی محلات مشارکت کنند.
سعید خوشبخت افزود: رونق ورزش محلات یکی از برنامه مهم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است و اعضای شورای شهر و شهردار نیز حمایت بسیار خوبی از آن دارند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش رده های سنی پایه گفت: سال قبل برگزاری مسابقات فوتبال در رده های سنی پایه اقدام پسندیده بود که البته برای امسال به شکل گسترده تر برگزار می شود و هدف ما پشتوانه سازی برای فوتبال همدان است.
خوشبخت افزود: زمینه حضور استعدادهای فوتبال محلات در تیم های شهرداری همدان نیز مهیا است و همکاری خوبی در این خصوص انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم سایر ارگان ها نیز همکاری و حمایت لازم را در توسعه ورزش محلات داشته باشند چرا که شهرداری متولی اصلی ورزش محلات و همگانی نیست.
در این نشست مقرر شد اختتامیه ورزش محلات و پرسنل شهرداری یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تالارفجر همدان برگزار شود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رشته های ورزشی زمین شورای شهر شهرداری فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ بیتا خزایی و آتنا توفیق دو فوتبالیست استان همدان از شهرستان‌های نهاوند و همدان، به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات کافا به میزبانی تاجیکستان حضور دارند.

این مسابقات از ۳۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۰ اردبیهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد