Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیلسن ظاهرا همچنان در ترک بارسلونا جدی است.

طرفداری - یاسپر سیلسن، دروازه بان بارسلونا ابراز امیدواری کرد فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

سیلسن 30 ساله در تابستان 2016 به عنوان جانشین براوو از آژاکس خریداری شد و همواره نقش ذخیره‌ای قابل اتکا و مطمئن را برای تراشتگن داشته است. سیلسن در این سه فصل پیشرفت قابل توجهی داشته و چون در اوج قرار دارد، نمی‌خواهد همه فصل را به جز چند بازی از کوپا دل ری روی نیمکت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تابستان سال گذشته رسما به بارسا اعلام کرد دوست دارد جدا شود ولی پیشنهادی از راه نرسید. ظاهرا سیلسن روی عقیده‌اش برای جدایی اصرار دارد.

به گزارش اسپورت کاتالونیا، سیلسن پس از قهرمانی بارسا در لالیگا به رسانه‌ای هلندی گفت:

البته که خیلی خوشحالم. ما قهرمان لالیگا شدیم و این معنای زیادی دارد. البته خوشحالی زاید الوصفی بابت این قهرمانی نداریم و نمی‌توانیم دیوانه وار شادی کنیم چون روی بازی بزرگ چهارشنبه تمرکز کرده‌ایم. بالاخره لیگ قهرمانان اروپا، هدف اصلی ما است ولی کار سختی خواهیم داشت. لیورپول تیم خوبی است و همه ما می‌دانیم چه کارهایی از آنها ساخته است و باید انتظار چه حریفی را داشته باشیم. از طرفی در فینال کوپا دل ری هم حضور داریم و آنجا هم با تیم بزرگی چون والنسیا بازی داریم. مشتاق از راه رسیدن این بازی هستم. 

آینده؟ فعلا باید فصل تمام شود و بعد از آن به تعطیلات خواهم رفت و امیدوارم تیم جدیدی پیشنهادی بدهد تا بتوانم به آن رفته و بازی کنم چون واقعا می‌خواهم بیشتر از این بازی کنم. انتقال دی یونگ و ده لیخت به بارسا؟ می‌دانم اولی خریدش قطعی شده و دومی هم می‌آید؟ واقعیت دارد؟ اگر زمانی فرصت پیوستن به بارسلونا را پیدا کردید، باید از آن استفاده کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • بحران در کاتالان
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • علی دایی: هر کاری بتوانم برای ترانه علیدوستی انجام می‌دهم!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال