Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:16:06 GMT

ضروری بودن احداث هتل پنج ستاره در قزوین

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۰۹۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت روز ملی شوراها، افزود: در عین حال باید به اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت با توجه به اینکه بخش مهمی از گردشگران ما داخلی و از افراد عادی جامعه محسوب می‌شوند، توجه ویژه‌ای شود.

وی قزوین را شهری با ریشه‌ای کهن و صاحب نخستین خیابان کشور دانست و اظهار داشت: وجود بناهای قدیمی و تاریخی همراه مساجد عظیمی مانند مسجد جامع و مسجد النبی(ص) بیانگر حضور جمعیتی انبوه در گذشته این شهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی وجود آثار تاریخی و فرهنگی این شهر را یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز آن برشمرد و ادامه داد : وجود چنین سرمایه‌های عظیم بدون شک می‌تواند در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی شهروندان آن بسیار موثر باشد.

استاندار قزوین یادآور شد: وجود باغستان یک هزار ساله این شهر ویژگی خاصی را به آن بخشیده تا جایی که آن را با هیچ پارک و فضای سبزی نمی‌شود مقایسه کرد.

وی با بیان اینکه همه باید در حفظ آثار به جا مانده از گذشته این شهرتلاش کنند، گفت: به همین دلیل هر نوع تغییر کاربری مگر در موارد بسیار خاص و با تایید شورای برنامه ریزی استان، ممنوع اعلام شده است.

این مقام عالی استان نگرش شهرداری به پیاده راه به جای خودرو محویر را عامل مهمی در فرهنگ‌سازی دانست و گفت: پیاده را ه محلی برای تعامل چهره به چهره شهروندان است که آثار خوبی را در ایجاد روابط اجتماعی افراد نیز برجای می گذارد.

وی درباره حادثه سیل اخیر نیز اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل، همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ها، صدمات ناشی از این حادثه در استان به حداقل رسید.

وی انتقال بازار میوه و تره بار و احداث مکان جدیدی برای نمایشگاه بین المللی قزوین را نیز از اقدامات قابل توجه شهرداری دانست.

در ادامه این نشست توافق نامه همکاری سه جانبه وسط استانداری، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قزوین جهت همکاری و تعامل همه جانبه در حوزه گردشگری به امضا رسید .

استاندار قزوین در پایان مراسم به مناسبت روز ملی شوراها با اهدای لوح تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهر قزوین تجلیل به عمل آورد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: میوه و تره بار صنعت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت

ایسنا/تهران شهردار قیامدشت با ارسال لایحه ای به شورای اسلامی این شهر، اجازه شروع مراحل اداری اجرای پروژه های عمرانی شهر قیامدشت را از این شورا درخواست نمود.

 «حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری قیامدشت توانستیم در دهه دوم اسفندماه، لایحه ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق نموده و نسبت به رقم بودجه مصوب نیز مازاد درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۳۰ میلیارد ریالی شهرداری در شورای اسلامی شهر قیامدشت، ضمن قدردانی از همراهی اعضای پارلمان شهری در جهت تحقق برنامه ها و فعالیت های حوزه مدیریت شهری گفت: سال ۱۴۰۳ در حوزه اجرایی شهر قیامدشت بسیاری از پروژه های وعده داده شده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه بیش از ۶۲ درصد از بودجه پیشنهادی به فعالیت های عمرانی اختصاص خواهد داشت‌ و  این میزان فعالیت عمرانی در میان شهرداری های کشور با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار قیامدشت در ادامه بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث بلوار ولیعصر جنوبی( عج)، احداث اسکان اضطراری در بوستان بام قیامدشت، بهره برداری از ورزشگاه امام علی(ع) و مدرسه فخر صادق، احداث خانه کشتی، آسفالت معابر اصلی و لکه گیری معابر فرعی و احداث ساختمان حوزه های شهرسازی و درآمد شهرداری قیامدشت از جمله برنامه های سال جاری شهرداری قیامدشت است.

ترکاشوند ادامه داد: بودجه مصوب بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی شهر توسط واحدهای مختلف شهرداری تهیه و پس از  تنظیم و کارشناسی توسط حوزه مالی جهت تصویب به  شورای اسلامی شهر قیامدشت ارسال گردید که پس از چند جلسه بررسی توسط اعضای این شورا برای تایید به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ویژه شهرستان ری ارسال و  به تصویب  نهایی آن کمیته نیز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت راه روستایی برای تحقق شعار سال