Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@21:36:43 GMT

تحریم‌های نفتی هیچگونه اثری نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۲۷۴

تحریم‌های نفتی هیچگونه اثری نخواهد داشت

رییس قوه قضاییه گفت: ما یقین داریم مساله تحریم و تحریم‌های نفتی هیچگونه اثری نخواهد داشت البته ممکن است زحمت را زیاد کنند، اما به هیچ عنوان در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی نمی‌توانند وارد کنند.

به گزارش ایمنا، آیت الله رییسی در حاشیه بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان و رؤسای ناجا در جمع خبرنگاران در مورد احقاق حقوق حقه مردم که توسط آمریکا و هم پیمانانش در منطقه نقض شده است، گفت: امروز برای مردم منطقه روشن شده که آمریکا دوست آن‌ها نیست و حضور نیروهای آمریکایی هیچ فایده‌ای برای منطقه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکومت‌های دست نشانده مثل حکومت آل سعود و برخی حکومت‌های دیگر در دل مردم جا ندارند.

وی ادامه داد: امروز اقدامات آل سعود یا برخی از حکومت‌هایی که در واقع تداوم جریانات راهبردی نظام استکبار در منطقه هستند، برای مردم روشن است و مردم نسبت به آن‌ها بسیار بدبین هستند. نه حکومت آل سعود با کشت و کشتار ظالمانه‌ای که راه انداخته و ضایع کردن حق مردم آن هم به صورت روشن و نه آمریکایی‌ها با تهدیدها و تحریم هایشان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

رییسی افزود: بحمدالله جبهه انقلاب اسلامی در همه منطقه دست تفوق و برتری را دارد و این برای همه قابل مشاهده و رصد است. امروز در تمام منطقه دست برتری از آنِ جبهه انقلاب اسلامی است.

وی گفت: بسیاری از اقداماتی که جریان استکبار انجام می‌دهد، به دلیل استیصال است و مستاصل شده، امروز مردم یمن و منطقه با ایستادگی خود دشمن و قوای استکباری را مستاصل کرده‌اند؛ لذا باور و اعتقاد ما بر این است که بر همین مواضعی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، پافشاری کنیم. ایستادگی در مقابل دشمن حرف اصلی ماست.

رییس قوه قضاییه گفت: ما یقین داریم مساله تحریم و تحریم‌های نفتی هیچگونه اثری نخواهد داشت؛ البته ممکن است زحمت را زیاد کنند؛ اما به هیچ عنوان در ایستادگی ملت بزرگ ایران خللی نمی‌توانند وارد کنند.

وی افزود: هر زمان که دشمن به ما بیشتر هجوم آورد، مردم ما متحدتر و منسجم‌تر و در ایستادگی خود مصمم‌تر شدند. در این قضیه هم دشمنان  بدانند ملت بزرگ ایران با ایستادگی خود، حتما آن‌ها را پشیمان خواهد کرد.

رییسی در پاسخ به این سوال که بارها مقام معظم رهبری بر جوانگرایی تاکید کردند، شما چقدر بر این اصل پایدارید، گفت: اکثر قضات ما در دستگاه قضایی از طبقه جوان هستند. ما هم تلاش داریم این نکته محوری که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند، حتما در مدیریت و بخش‌هایی که در ارتباط با ماست، مورد توجه قرار دهیم.

منبع: ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تحریم نفتی دستگاه قضا قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی بوده و در این مبحث هیچگونه مماشاتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در آئین تکریم و معارفه ریاست حوزه قضائی نیر، با بیان اینکه امنیت خط قرمز دستگاه قضائی است، اظهار کرد: در بحث امنیت هیچ‌گونه مماشاتی وجود ندارد و با کسانی که بخواهند با تحرکات خود امنیت و آسایش روانی مردم را خدشه دار کنند، مطابق با قانون به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با تمجید از عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح کشور بر علیه رژیم صهیونیستی افزود: وعده صادق حماسه‌ای ماندگار است که محاسبات تمام دنیا را برهم زد و اقتدار و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل ابرقدرت‌های جهان به نمایش گذاشت.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با تشریح اهداف و سیاست‌های دستگاه قضائی خاطرنشان کرد: نوع کار در دستگاه قضائی همراه با تدبیر است و یکی از مسیرهای رسیدن به موفقیت در پیشرفت امور مردم‌داری و تداوم تعامل، همکاری، هم‌افزایی و هماهنگی با مجموعه‌های دیگر به منظور ارتقای کیفیت خدمت رسانی و جلب رضایتمندی عمومی است.

حجت‌الاسلام کثیرلو در ادامه بابیان اینکه سند تحول قضائی، از مهم‌ترین محورهای عملیاتی دستگاه قضائی بوده و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس محترم قوه قضائیه نیز است، تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در تسریع و تسهیل امورات و نیز حمایت قضائی از تولید و اشتغال البته در چارچوب قانون از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید در این سند است که بایستی همه مجموعه‌ها برای تحقق آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی گفت: همه تلاش دستگاه قضائی استان در بحث اقتصادی بر این است تا در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده است، حرکت کنند و در این حوزه همچون سال‌های قبل حمایت قضائی قانونی از بخش سرمایه گذاری انجام می‌دهد تا در راستای حمایت از تولید و اشتغال هیچ‌گونه مجموعه تولیدی تعطیل نشود و مشکلات از طریق راهکاری مناسب قانونی حل و فصل شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از پرونده‌های حقوقی ناشی از دعاوی ملکی است، اظهار داشت: مهم‌ترین راهکار پیشگیرانه در این بحث اخذ سند تک برگی است لذا همه مردم و همچنین دستگاه‌هایی که املاک بدون سند دارند به منظور جلوگیری از هرگونه اختلاف و دعاوی حقوقی سریعاً نسبت به اخذ سند تک برگی برای املاک و زمین‌های خود اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کثیرلو ادامه داد: حمایت و صیانت از ضابطین در راستای اجرای قوانین، توجه به حقوق عامه و اجرای سریع احکام قطعی از دیگر مسائل مهم و قابل توجه است.

گفتنی است در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند محمد حسین رسول زاده رئیس سابق حوزه قضائی نیر، قاضی هاتف محبی به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

کد خبر 747019

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد