Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:42:49 GMT

تکمیل فاز اول پارک خطی نشاط در بیرجند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۲۹۲

تکمیل فاز اول پارک خطی نشاط در بیرجند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ابراهیم زاده ، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت : فاز نخست پارک خطی نشاط در ضلغ غربی بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل میدان سفیر امید تا میدان دانشگاه آزاد به مساحت ۷ هکتار و به طول حدود ۲ هزار و ۱۰۰ متر می‌باشد.

وی افزود: دراین مسیر اقداماتی همچون آسفالت، زیرسازی، سنگفرش، آب نما، احداث سرویس بهداشتی و دو پیست دوچرخه سواری و پیاده روی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم زاده با بیان اینکه نورپردازی این محدوده شامل کابل گذاری و فونداسیون ریزی است و حدود ۳۰ عدد برج نوری برای تامین روشنایی محل نصب شده است، گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیون تومان برای روشنایی ازمحل اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند گفت: در این مرحله از احداث پارک خطی علاوه بر پیست دو چرخه سواری و پیاده روی، باندکند رو و محل پارک خودرو، مسیر‌های تندرستی، و غرفه‌های فروشگاهی هم آماده شده است.

ابراهیم زاده از بهره برداری از این پارک فردا در روز شورا‌ها خبرداد و افزود: برای مرحله اول این فاز در مجموع بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

فاز اول پارک خطی نشاط بیرجند به بهره برداری می رسد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش در بازار بیرجند

دریافت 18 MB کد خبر 6078318

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • جریمه ۴.۵ میلیارد تومانی قاچاقچی سوخت، در بیرجند
  • اقامت بیش از ۸۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های طبس
  • آرامش در بازار بیرجند
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد