Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع‌پرس: مجموعه سیاسی کشور باید بین امید و ساده انگاری تفاوت قائل شوند و دعواهای سیاسی که منجر به تخریب کشور می شود را کنار بگذارند زیرا مردم دیگر اصلاح طلب و اصولگرا را دوست ندارند بلکه خدمتگزاران را دوست دارند.

امیر فرزاد اسماعیلی عصر یکشنبه در یادواره شهید شیرودی با بیان اینکه بسیار مفتخرم که در سرزمین پاکی قدم گذاشته‌ام که ۴۱ شهید و شهید مدافع حرم و شهید شیرودی را تقدیم نظام کرده است، گفت: شیرودی ستاره درخشان انقلاب بود و نخستین شهیدی بود که رهبر به او در نماز اقتدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران افزود: ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، فناوری و … حرف برای گفتن دارد و موفقیت‌های آن در زمینه نظامی در موقعیت‌های مختلف، نشان از توانمندی دفاعی این کشور است.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه مدل دفاعی ایران اسلامی مدل ایستادگی تا آخرین قطره خون است، اضافه کرد: باور محوری و اعتقادی مدل دفاعی ایران اسلامی است.

دستیار فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه عرصه موشکی برای شکافتن یزیدیان آماده بوده و منتظر لب گشایی رهبر است، با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر توجه به ظرفیت‌های درون کشور، خاطر نشان کرد: اگر مسئولان با سیاست درست از کشاورزان و تولید کنندگان حمایت کنند، کشور نیازی به واردات ندارد و زمین‌های کشاورزان هم تبدیل به ویلا نمی‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در عمل حمایتشان را از مردم ثابت کنند، تصریح کرد: وقتی در زمان بحران سیل استانداری به مرخصی‌های آن چنانی می‌رود، اعتماد و انگیزه‌ای برای مردم نمی‌ماند.

وی افزود: مجموعه سیاسی کشور باید بین امید و ساده انگاری تفاوت قائل شوند و دعواهای سیاسی که منجر به تخریب کشور می شود را کنار بگذارند زیرا مردم دیگر اصلاح طلب و اصولگرا را دوست ندارند بلکه خدمتگزاران را دوست دارند.

اسماعیلی با بیان اینکه شهید شیرودی‌ها حزب الله بودند، ادامه داد: حزب بازی‌ها باید به پایان رسیده و به درد مردم رسیدگی شود.

این مسئول با اشاره به سیاست خارجی کشور بیان داشت: در سیاست خارجی در پی روزنه‌های امید واهی هستیم در حالی که هیچکدام از اینها جوابگوی درد مردم نیست.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های تلویزیونی، ادامه داد: التهاب رسانه‌ای، اسطوره سازی و برنامه‌های بخت آزمایی و.. باید از بین برود.اسماعیلی گفت؛ جشنواره فیلم فجر با هزینه‌های نجومی در حالی برگزار می‌شود که کشور در التهاب سیل بوده و مردم خسارت بسیاری دیدند.وی از زندگی اشرافی برخی دولتمردان انتقاد کرد و افزود: تبعیت از آرمانهای شهدا و گوش کردن به فرمایشات مقام معظم رهبری راهکار برون رفت کشور از وضعیت فعلی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر فرزاد اسماعیلی مشاور فرمانده کل ارتش اصلاح طلب اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر️، شامگاه دوشنبه آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد محمد ولی قرنی با حضور سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه نهم شکاری بندرعباس پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی برگزار شد.

️امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس، نقش شهید قرنی را در ارتش سازنده خواند و گفت: شهید قرنی اقدامات ارزشمندی در حفظ ارتش، جمع آوری سلاح از مردم و خارج ساختن مستشاران نظامی در اوایل انقلاب اسلامی انجام داد.

وی با بیان اینکه ابعاد مختلف شهید قرنی برای مردم درست تبیین نشده است، افزود: کم و بیش اطلاعاتی در این خصوص در دسترس عموم قرار دارد اما چیزی که به آن اصلاً پرداخته نشده است جنبه معنوی و عنایت خداوند در حق این شهید والا مقام است که باید برای مردم تبیین شود.

امیر حیدریان تاکید کرد: ️شهید قرنی در رژیم سابق با وجود بسترهای نامناسبی که وجود داشت برای خود رشد بزرگی را رقم زد و در حوزه کاری نیز موفق شد تا ریاست اداره دوم ارتش ارتقا پیدا کند.

وی قرار گرفتن شهید قرنی در مسیر انقلاب را حاصل الطاف الهی خواند و گفت: ️شهید قرنی در عصر ما الگویی برجسته برای رشد و درخشیدن در بستر نامناسب است و با این وجود خدمات ارزشمندی را برای دین و کشور انجام داده است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی خاطرنشان‌کرد: ️یکی از جنبه‌های دیگر زندگی شهید قرنی توجه به حلال و حرام و زندگی سالم ایشان است به طوری که این شهید از پذیرفتن هدیه ۳ میلیون تومانی شاه که در آن زمان مبلغ بسیار بزرگی محسوب می‌شد خودداری کرد و چه بسا همین امتناع ایشان راهگشای شهادتشان شد.

کد خبر 6085924

دیگر خبرها

  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی