Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:00:06 GMT

ساعت پخش سریال‌های ماه مبارک رمضان ۹۸

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۷۹۱

ساعت پخش سریال‌های ماه مبارک رمضان ۹۸

شمانیوز: رسانه ملی هر سال در ماه مبارک رمضان با دستی پر از برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های مناسبتی مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

سریال‌هایی که هریک بر طبق زمان‌بندی پخش می‌شوند. زمان‌بندی سریال‌های امسال ماه رمضان به شرح زیر است؛


شبکه یک:
سریال از یاد‌ها رفته به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال از یاد‌ها رفته یک سریال تاریخی است که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود و می‌تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.

داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل نا آشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود، اما. این سریال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

میترا حجار، حسین یاری، سعیدراد، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، هلیا امامی، رضا یزدانی، حسین پاکدل، یوسف مرادیان، سیدمهرداد ضیایی، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، مهرداد ضیایی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسدالهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی از بازیگران این سریال رمضانی هستند.

سریال از یاد‌ها رفته به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.


شبکه پنج:
سریال تاریخی جونگ میونگ، محصول ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی سنگ هو کیم است که در ۵۰ قسمت به مدیر دوبلاژی علیرضا باشکندی برای شبکه پنج سیما دوبله شده است.

در خلاصه داستان سریال کره‌ای «جونگ میونگ» آمده است:

«جونگ میونگ» دختری شش ـ. هفت ساله فرزند ملکه و امپراطور بزرگ در کشور کوچک جوسان زندگی می‌کند. او طی چند دهه شاهد تغییرات سیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشور‌های دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد.

او در این راه برادر کوچک و پدر خود را از دست می‌دهد و خودش نیز به سرزمین دیگری فرار می‌کند و مجبور می‌شود به عنوان کارگر معدن به سختی کار کند. اما بعد از سال‌ها به کشورش بازمی‌گردد. او همواره با برادر‌های ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تخت امپراطوری تکیه می‌زنند، همکاری و گاهی اوقات مخالفت می‌کند تا بتواند وطن کوچک خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. جونگ میونگ به مسئول اداره اسلحه سازی به نام هونگ جو وون علاقمند شده، اما ...

این سریال همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.


شبکه یک:
سریال حجاب راه رستگاری ساخته شهریار بحرانی از 9 اردیبهشت یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه یک سیما به نمایش در می‌آید و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

شهریار بحرانی در معرفی این اثر گفت: این سریال بر اساس ۱۳ آیۀ محوری قرآن دربارۀ مسئلۀ حجاب و ۱۸ آیۀ دیگر که به نوعی اهمیت حجاب را مطرح می‎ کرد، تولید شده است. خدا در آیاتی از قرآن هدف از حجاب را طهارت، تزکیه و رسیدن به فلاح می‌داند که یکی از شیوه‎های رسیدن به فلاح، «حجاب» است و با انتخاب این عنوان برای سریال، مسیر و هدفمان را مشخص کردیم.

وی افزود: در پنج قسمت اول حجاب این سریال بحث شخصیت و دغدغه، هدف‌گذاری انسان در زندگی مطرح می‌شود و از آن به بعد بحث‌هایی برای حجاب به خاطر صلاح، رستگاری و حجاب به خاطر بهره‌مندی از اجر عظیم خداوند، حجاب به خاطر بهره‌مندی از رحمانیت خداوند، حجاب به خاطر علم و حکمت خداوند، اثر حجاب در صنع آخرتی انسان، حجاب به خاطر بهره‌مندی از مغفرت، حجاب به خاطر بهره‌مندی از توبه، خود بحث عفاف و ارتباطش با حجاب، اثر حجاب در طهارت قلب، حجاب به خاطر بهره‌مندی از تزکیه، حجاب به خاطر بهره‌مندی از تقوا، حجاب به خاطر اطاعت از امر خدا، حجاب به خاطر دوری از فرهنگ جاهلی و بحثی درباره قلعه حجاب در قسمت نوزدهم و در قسمت بیستم شاه کلیدی به عنوان حجاب را مطرح کنیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون افزود: در این مجموعه سعی شده با نگاهی نو، مفاهیم قرآنی و احادیث ائمه اطهار (ع) درباره حجاب، عفاف، حیا و حفاظت از وجوهات انسانی به زبان تصویر بیان شود، به گونه‌‎‌ای که با ایجاد حس و درک متفاوت از کلیشه‎‌های رایج، در یک فضاسازی مناسب، به تفهیم معنای واقعی حجاب بپردازیم. هدف از ساخت این سریال، ارائه منظری قرآنی و به دور از هرگونه افراط و تفریط نسبت به مفهوم حجاب است و اینکه حجاب منحصر به بانوان و به معنای صرف پوشش نیست.

درحال تکمیل.....

منبع: فردا

کلیدواژه: ماه رمضان تلویزیون سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند