Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@09:50:48 GMT

ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با «روبیکا» ندارد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۱۸۶۴

ستاد اجرایی فرمان امام ربطی با «روبیکا» ندارد

به گزارش ایکنا؛ ایسنا نوشت: حمید فرهنگ، مدیرعامل همراه اول در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مجمع عمومی این شرکت در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرهنگ افزود: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد داشته و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است. تمرکز برنامه‌های سال آینده همراه اول بر روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ تاکید کرد: به زودی در رابطه با قرارداد شرکت توسعه کسب و کار ایرانی توسکا، با صدا و سیما و اپلیکیشن روبیکا در جلسه هیئت مدیره همراه اول تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول ضمن تکذیب برخی اخبار در رابطه با نقش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مدیریت شرکت توسعه کسب و کار ایرانی (توسکا) و اپلیکیشن روبیکا اعلام کرد: باوجود تبلیغات برخی رسانه‌ها و اشخاص در شبکه‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، هیچ گونه مالکیت مدیریت و انتفاعی از این شرکت و اپلیکیشن روبیکا نداشته و ندارد و این اخبار و تبلیغات اساساً کذب است.

فرهنگ افزود: همراه اول در روزهای اخیر علاوه بر برقراری مکالمه رایگان در مناطق سیل‌زده برخی اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق را نیز تأمین کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ستاد فرمان امام روبیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند

وزیر ارتباطات گفت: اولویت اپراتورها باید توسعه شبکه باشد و اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز_ بیست‌ونهم فروردین _ درخصوص فروش سهام دیجی کالا به همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من درباره واگذاری دیجی کالا به همراه اول تصمیم گیرنده نیستم.

زارع‌پور افزود: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد؛ اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم آن (خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول) را تأیید یا تکذیب کنم.

کد خبر 745495

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس