Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@13:05:37 GMT

یک مرورگر جدید جایگزین فایرفاکس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۲۲۰۸

یک مرورگر جدید جایگزین فایرفاکس می‌شود؟

با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از مرورگر اینترنتی فایرفاکس که سال‌هاست با مرورگر‌های دیگری همچون گوگل کروم، مایکروسافت اج، اپرا، و سافاری اپل در رقابتی تنگاتنگ به سر می‌برد، حالا شرکت موزیلا به عنوان توسعه دهنده فایرفاکس تصمیم گرفته است که مرورگر جدیدی را تحت عنوان فینکس، معرفی کرده و جایگزین نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





بسیاری از کاربران از اینکه در ماه‌های اخیر موزیلا توجه چندانی به نسخه اندرویدی فایرفاکس نشان نمی‌داد گله و شکایت داشتند، اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت دلیل موجهی را برای به تعویق انداختن به روز رسانی‌های خود داشته است.



بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مجله فوربس، به نظر می‌رسد که موزیلا هم‌اکنون بر روی توسعه و تکمیل این مرورگر جدید که قرار است جایگزین نسخه اندرویدی فایرفاکس شود، کار می‌کند تا آن را به صورت یک نسخه نهایی درآورده و در اختیار و در دسترس عموم کاربران اندرویدی قرار دهد. همچنین به نظر می‌رسد که نسخه نهایی این اپلیکیشن و مرورگر جدید اندرویدی تا سال ۲۰۲۰ میلادی در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور قرار خواهد گرفت.



بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند از آنجایی که مرورگر فینکس از ساختار‌های متفاوتی در برنامه‌ریزی و توسعه خود بهره برده است، آماده سازی آن برای انتشار و عرضه عمومی زمان بیشتری نسبت به سایر مرورگر‌ها و اپلیکیشن‌های مشابه خواهد برد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تکنولوژی گوگل مرورگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کاربران تلوبیون از «مردان آهنین»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مسابقه با اجرای علیرام نورایی هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود و قهرمان برنامه در پایان قسمت پانزدهم مشخص خواهد شد.

آرشیو کامل این مسابقه در صفحه اختصاصی «مردان آهنین» در تلوبیون در دسترس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقبال کاربران تلوبیون از «مردان آهنین»
  • محدود کردن میزان رم مصرفی در قابلیت جدید مرورگر مایکروسافت
  • تاریخ معرفی گوشی‌های سری هواوی P70 لو رفت
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود