Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه برای انجام ماموریت‌های سخت و جنگ نرم آماده هستیم، گفت: ۷۰ واحد مسکونی برای محرومان با مشارکت کمیته امداد احداث می‌کنیم. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ حسن حکمتیان عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: تیپ 48 فتح یادگار ماندگار کسانی بوده که جان شیرین خود را با معبود حقیقی معامله کردند و با یزدیان زمان با تاسی از امام حسین(ع) جنگیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماموریت‌های آفندی تیپ 48 فتح در نقاط مرزی برای مبارزه با تروریست‌ها، افزود: در برخی مناطق مرزی در سخت‌ترین شرایط برف و بوران از مرزها حفاظت و صیانت می‌کنیم.

حکمتیان با بیان اینکه به طور حتم در صورت بازدید مسئولان استانی از ماموریت‌های مرزی تیپ 48 فتح قوت قلبی برای این یگان بود، ادامه داد: در ماموریت صیانت از مرزها به صورت ویژه در زمینه مردم یاری ورود می‌کنیم و در کنار مردم مرز نشین هستیم.

تروریستی خواندن سپاه اقدامی سیاسی است نه حقوقیفعال رسانه‌ای تاجیک: سپاه اگر از نهضت حمایت می‌کرد، حتما مانند حزب‌الله به جایی می‌رسیداعلام آمادگی 400 استاد دانشگاه برای همکاری با فرمانده جدید سپاه

وی با اشاره به اینکه تیپ 48 فتح 12 گردان امام حسین(ع) برای انجام ماموریت‌های سخت و جنگ نرم دارد، خاطرنشان کرد: متناسب با هر نوع تهدید آماده ماموریت هستیم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث 70 واحد مسکونی برای محرومان را در دست اجرا داریم.

حکمتیان با تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط تیپ 48 فتح در سیل اخیر ادامه داد: با هماهنگی ستاد بحران از روز اول بارش‌های سیل آسا وارد عمل شدیم و به مناطق مختلف خدمات لازم را ارائه کردیم.

وی از جمع آوری 650 میلیون ریال کمک‌های بسیجیان برای کمک به سیل زدگان دیگر استان‌های کشور خبر داد و گفت: یگان پدافند جنگ نوین با هدف مقابله با آلودگی محیط زیست و احتمال سرایت برخی بیماری‌ها به استان خوزستان اعزام شده است.

حکمتیان تصریح کرد: تیپ 48 فتح به عنوان یگان اعزام بیش از 13 هزار جانباز و آزاده این استان به مناطق جنگی عمل کرده و هم اکنون روایتگر جنگی نابرابر هستند و امروز بیت المقدس و دیگر عملیات ها را روایت می‌کنند، به سختی نفس می‌کشند تا سریع تر به قله‌های پیشرفت برسیم.

وی خاطرنشان کرد: گردان‌های ما در عملیات‌های مختلف رشادت و جوانمردی کردند و معمولا خط مقدم جنگ بودند و در عملیات‌های مختلف غرور آفرینی کردند به گونه‌ای که پد خندق در تاریخ استان به عنوان برگ زرینی می‌درخشد

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این یگان در دوران سازندگی و جبهه فرهنگی همگام با مردم و همراه با سازمان‌ها و نهادهای دولتی گام‌های موثری برداشت.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد