Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@12:16:37 GMT

عملکرد ضعیف آقای گل‌های لیگ در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۰۱۲

در شرایطی که بازیکنانی چون علی علیپور، آنتونی استوکس و کی‌روش استنلی با آمار گلزنی بالا برای آقای گلی تلاش می‌کنند و در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته‌اند، شاید اطلاع از اینکه خطرناک‌ترین و گلزن‌ترین بازیکن نیم‌فصل دوم از میان هیچ‌یک از آنها نیست عجیب به‌نظر برسد.

البته که کی‌روش استنلی در نیم‌فصل دوم موفق شده عقب ماندن کوتاه‌مدت خود از علیپور را جبران کند و به‌تنهایی به صدر جدول گلزنان برسد، اما باز هم نمی‌توان او را خطرناک‌ترین بازیکن نیم‌فصل دوم نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور، استوکس و دیگر گزینه‌ها هم در نیم‌فصل دوم عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند. در این میان نامی که کمتر شنیده شده اما از نظر آمار و ارقام در نیم‌فصل دوم در میان بهترین‌ها قرار گرفته، کسی نیست جز ارسلان مطهری! بازیکنی از ذوب‌آهن که آمار شگفت‌انگیزی در لیگ و آسیا از خود به‌جای گذاشته است.

از بین بازیکنانی که فقط در لیگ برتر حضور داشته‌اند، پریرا با 6 گل و یک پاس گل اوضاع بهتری نسبت به همه دارد. بعد از او کی‌روش با 5 گل و یک پاس گل قرار دارد. قاسمی‌نژاد هم تا پیش از هفته بیست‌و‌هفتم سه گل زده که به‌همراه پاتوسی آمار خوبی از خود به‌جای گذاشته‌اند. با این حال آمار آنها هم کمرنگ‌تر از مطهری است.

ارسلان مطهری ستاره بی‌چون و چرای ذوبی‌ها در آسیا بوده که بیشتر گل‌های این تیم را به ثمر رسانده و در لیگ برتر هم نقش اساسی در موفقیت تیمش و رسیدنش از رده‌های انتهایی به نیمه بالایی جدول دارد؛ بازیکنی که آمار 25درصد تبدیل شوت‌هایش به گل نشان از چارچوب‌شناس و خطرناک بودنش دارد.

البته که بدون شک به‌همان اندازه که مطهری در بهبود وضعیت ذوب‌آهن تاثیر داشته، شرایط تیمی ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم هم بستر لازم را برای درخشش بهتر مطهری فراهم کرده است.

نگاهی به آمار او نشان می‌دهد مطهری 4 گل و 2 پاس گل در لیگ داشته و 4 گل در آسیا به ثمر رسانده که در مجموع می‌توان گفت با 8 گل و 2 پاس گل از سایر رقبایش در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری به‌جای گذاشته است.

این در حالی است که مطهری مدت‌ها در عملکردش با افت شدیدی مواجه بود. حضور او در لیگ برتر و عجمان با ناکامی همراه بود اما حالا باز هم به همان مهاجم آماده نفت تهران تبدیل شده است؛ مهاجمی که در میان اسم و رسم‌دارهای لیگ برتر توانسته عنوان خطرناک‌ترین مهاجم نیم‌فصل دوم را از آن خود کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول آمار و ارقام لیگ برتر نفت تهران نیم فصل دوم علیپور آقای گل لیگ کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی‌ای که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد