Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@10:47:02 GMT

نمايشگاه طرح ضيافت در بندرعباس گشايش يافت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۳۲۶۸

نمايشگاه طرح ضيافت در بندرعباس گشايش يافت

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، نمايشگاه عرضه مستقيم کالا با عنوان طرح ضياف در محل نمايشگاه هاي دايمي بندرعباس واقع در سه راه جهانبار گشايش يافت.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان شامگاه يکشنبه در جريان گشايش اين نمايشگاه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نمايشگاه ياد شده در 300 غرفه تا 17 ارديبهشت ماه در ساعت هاي 17 تا 22 و 30 دقيقه شب برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خليل قاسمي تصريح کرد: در اين نمايشگاه کالاهاي اساسي مورد نياز ماه مبارک رمضان از جمله گوشت، برنج، شکر، روغن، مرغ و برخي اقلام مورد نياز مردم با 10 تا 20 درصد تخفيف و ارزان تر از بازار عرضه مي شود.
وي قيمت مصوب هر کيلوگرم گوشت گرم گوسفندي در اين نمايشگاه را 450 هزار ريال، مرغ منجمد را 105 هزار ريال و شکر را 34 هزار ريال اعلام کرد.
قاسمي خاطرنشان کرد: در ساير شهرهاي استان نيز فروش فوق العاده ارزاق عمومي و مايحتاج مردم توسط اصناف و کسبه و برپايي نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا با تخفيف خاص اين ايام صورت خواهد گرفت.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا با هدف جلوگيري از افزايش بي رويه قيمت کالا، تنظيم بازار و خدمات رساني به مردم در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار مي شود.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امین کوگانی  با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی قصرشیرین گفت: در شهرستان قصرشیرین حدود دو هزار هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: برای ایام نوروز بخشی از این هنرمندان در نمایشگاه موقت صنایع‌دستی شهرستان حضور پیدا کرده‌اند و تولیدات خود را برای فروش به عرضه گذاشته‌اند. 

وی افزود: در نمایشگاه نوروزی شهرستان قصرشیرین ۱۸ غرفه شامل ۱۰ غرفه صنایع‌دستی و هشت غرفه سیاه چادر برپا شده که از صبح تا شب محصولات خود را برای گردشگران نوروزی عرضه می‌کنند. 

کوگانی گفت: چیغ‌بافی، گیوه‌بافی و حصیربافی از مهمترین آثار شاخص تولیدی هنرمندان این شهرستان است که در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در بندرعباس + تصاویر
  • نمایشگاه صنایع دستی و سوغات ۱۰ استان در اصفهان