Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جلسه تجلیل از برترین دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه در ایام دهه فجر تلاش كردیم تا با موضوع «افتخار به گذشته، امید به آینده» هم دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب را تبیین كرده و هم روحیه امید به آینده را در جامعه تزریق كنیم تصریح کرد: در هفته اول دهه فجر شادترین برنامه‌ها را با رعایت خطوط قرمز اجرا كردیم چرا كه در مكتب و دین ما توجه به بحث شادی بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرایی شدن بیش از ۸۰ هزار برنامه در ۱۴ محور اساسی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس خبر داد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یكی از مباحث اساسی است و باید حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها بر روی آن كار كرده و مأموریتی به دستگاه‌هایی اجرایی محول شود.

رضایی یادآور شد: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس نسبت به سال‌های گذشته از حجم بسیار بیشتری برخوردار بود به طوری كه قابل مقایسه با سال‌های قبل نبود و همان‌طور كه مشاهده كردیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار باشكوه شركت كردند.

رئیس مركز رسیدگی به امور مساجد فارس به سیاست‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره و تأكید كرد كه در تمام برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلاش كردیم تا برنامه‌ها مردمی بوده و شائبه دولتی شدن نداشته باشند.

وی همچنین موضوع انسجام و همدلی دستگاه‌ها را در برگزاری این برنامه‌ها یادآور شد و گفت: وحدت دستگاه‌ها موجب شد تا به انسجام بیشتری در اجرای برنامه‌ها دست یابیم و در واقع امروز باید به این نكته توجه شود كه نباید در برگزاری برنامه‌های انقلاب خط كشی كنیم و برخی را جدا كنیم.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی را از دیگر ویژگی‌های برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس برشمرد و گفت: در این زمینه كارگروه‌هایی نیز تشكیل دادیم و در آن‌ها شبهاتی كه در فضای مجازی مطرح شده بود، شناسایی و در همان فضا به آن‌ها پاسخ دادیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: همچنین در این برنامه‌ها از ابزار هنر نیز به صورت ویژه استفاده كردیم چرا كه هنر اسلامی می‌تواند معجزه كند و در قرن بیست و یكم نمی‌توانیم در قالب یك برنامه خشك و بی‌روح دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب و ترویج فرهنگ و مكتب شیعه را داشته باشیم لذا سعی شد تا از ابزار هنر نهایت استفاده صورت گیرد.

وی بحث آخر را تبیین دستاوردهای انقلاب در نمایشگاه ویژه برشمرد و گفت: در پایان نیز ارزیابی توجه كارگروه ارزیابی انجام شد و در این جلسه از نیروهای فعال در این برنامه‌ها تجلیل می‌شود.

به گزارش بسیج، در انتهای اين مراسم از برترين دست‌اندركاران ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در فارس تجليل به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

آلومینیوم اراک در دیداری تدارکاتی پاس همدان را شکست داد

طرفداری | تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اولین بازی تدارکاتی خود در سال جدید، با نتیجه سه بر صفر مقابل پاس همدان به پیروزی رسید.

شاگردان سیدمجتبی حسینی که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بودند، تمرینات خود را از چهار روز گذشته مجددا آغاز کرده بودند.

در این بازی دوستانه که در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد، علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره برای آلومینیوم گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ماه) در یک بازی معوقه به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • گردشگران موظف‌ به اجرای تمامی شئونات اسلامی در اماکن گردشگری فارس هستند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان