Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:22:24 GMT

ورود به سایت صیغه یابی، 390 میلیون آب خورد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۵۶۳۹

ورود به سایت صیغه یابی، 390 میلیون آب خورد

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ" اسماعیل زراعتیان" اظهارداشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی، به پلیس فتا مراجعه کرد و گفت مبلغ 390 میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع وی کسر شده است و تقاضای رسیدگی دارد. وی افزود: ماموران پلیس فتا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، رد پایی از عامل برداشت های غیر مجاز را در شهر تهران یافتند و بلافاصله موضوع را از طریق مقام قضائی پیگیری و با اخذ نیابت راهی آن مکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با همکاری ماموران کلانتری 109 "بهارستان " تهران بزرگ پس از انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی، متهم را دستگیر و به مرودشت انتقال دادند. سرهنگ "زراعتیان" تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی اعتراف کرد با راه اندازی یک سایت صیغه یابی و ارسال لینک آن از طریق شبکه های اجتماعی و پیام های کوتاه، آنان را به درگاه جعلی بانک هدایت و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی، اقدام به برداشت از حساب افراد می کردم. رئیس پلیس مرودشت در پایان با اشاره به این که فرد دستگیر با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به پیامک های ناشناس و ایمل های متفرقه اعتنا نکنند و به هیچ وجه آن را باز نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامک رئیس پلیس شبکه های اجتماعی شهر تهران فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی استان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف، ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند .

وی افزود: یک نفر دستگیری و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود