Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:09:06 GMT

درخشان: قلعه نویی شایسته این شعارها نبود

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۵۷۵۰

درخشان: قلعه نویی شایسته این شعارها نبود

سرمربی سابق پرسپولیس و پیشکسوت این باشگاه به انتقاد از رفتار هواداران این تیم در خصوص شعار علیه امیر قلعه نویی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان که با تساوی دو تیم خاتمه یافت و شانس قهرمانی شاگردان برانکو گفت: بازی بدی نبود و در مجموع بازی خوبی شاهد بودیم ولی یک مشکلی که این روزها پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند مشکل خط حمله و نداشتن زور در این پست است که در دیدارهای اخیر به چشم خورده و مشکل‌ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستیم و علیپور هم تنها است و در این فشردگی‌ بازی‌ها خسته می‌شود. بودیمیر هم که به نظر می‌رسید می‌تواند کمک کند درگیر مصدومیت بود و کمکی به تیم نکرده در این مدت و این نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس است.


درخشان درباره عملکرد محتاط دو تیم که باعث شد فرصت گل در این بازی شکل نگیرد گفت: من این موضوع را قبول ندارم، پرسپولیس برای بردن آمده بود ولی همان مشکلی که در مورد خط حمله گفته بودم وجود داشت و همین که موقعیت‌ها همه نصفه و نیمه بودند و موقعیت کامل روی دروازه ایجاد نشد. سپاهان هم برنامه‌اش بازی مستقیم و فرستادن توپ برای استنلی بود که پرسپولیس از این موضوع اطلاع داشت و جلوی آن را گرفت و همین باعث شد بازی کمی گره بخورد.


وی درباره درگیری بازیکنان دو تیم گفت: این موضوع به دلیل فشار بالای بازی و استرسی بود که از روی سکوها به زمین منتقل شد. وقتی تیم گل نمی‌زند بازیکنان عصبی می‌شوند و این روی عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد. به نظرم بازیکنان باید کمی خویشتن‌دار باشند و به خود مسلط باشند.


درخشان در خصوص اتفاقات رخ داده روی سکوها و درگیری‌های شکل گرفته گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا وضعیت به این شکل در آمده است؟ چرا باید این اتفاقات تلخ و ناراحت کننده در ورزشگاه بیافتد؟ چرا فوتبال باعث شود به همدیگر و به قومیت‌ها و شهرها توهین کنیم؟ چرا باید کسی آسیب ببیند؟ مگر فوتبال وسیله سرگرمی و لذت بردن نیست؟ چرا نباید از آن لذت ببریم؟ فکر می‌کنم یک عده فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته‌اند و بهتر است اینجور افراد به استادیوم نروند. در این شرایط به نظرم هرکس جانش را دوست داشته باشد دیگر جرات نمی‌کند به ورزشگاه برود چرا که مطمئن نیست سالم به خانه برگردد.


پیشکسوت سرخ‌ها درباره شعار هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه نویی گفت: این حرکت هم درست نبود و کار ناجوانمردانه‌ای بود. قلعه‌نویی برای فوتبال ایران این همه زحمت کشیده است، چرا باید در ورزشگاه توهین بشنود؟ کجا او تا به امروز کوچکترین بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس کرده که با او اینطور برخورد می‌شود؟ او حق داشت ناراحت باشد و این اتفاقات باعث تاسف بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها نباشیم و فوتبال دوباره وسیله‌ای برای سرگرمی و فراموشی مشکلات شود نه اینکه خودش باعث مشکل شود.

 

فولادمبارکه سپاهان حمید درخشان امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان حمید درخشان امیر قلعه نویی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود

آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آنها تیم و سرمربی این تیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است.

وی تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود