Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@15:58:00 GMT

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان خانعلی‌زفره را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۰۴۲

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان خانعلی‌زفره را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر و همسر شهیدان والامقام خانعلی زفره، تأکید کرد: مادرانی چنین صبور و فداکار که با پیروی از اهل بیت(ع)، زینب‌گونه عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش را برای استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی نثار می‌کنند؛ الگویی تابناک برای جامعه و به ویژه بانوان به شمار می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم بی‌بی جان باقری زفره، همسر بزرگوار سردار شهید حاج محمدعلی خانعلی زفره و مادر شهیدان والامقام کاظم و صالح خانعلی زفره، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

مادرانی چنین صبور و فداکار که با پیروی از اهل بیت (ع)، زینب‌گونه عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش را برای استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی نثار می‌کنند؛ الگویی تابناک برای جامعه و بویژه بانوان به شمار می‌آیند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان اصفهان به ویژه خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رئیس جمهور پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟