Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - بال انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان فصل جاری لیگ برتر انگلیس اظهاراتی انجام داد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، رحیم استرلینگ، بال انگلیسی 24 ساله تیم فوتبال منچسترسیتی که در این فصل 17 گل زده و 10 پاس گل داده است به عنوان برترین بازیکن جوان این فصل فوتبال جزیره معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نه تنها در این بخش نامزد بود بلکه در لیست کاندیداهای کسب جایزه برترین بازیکن فصل هم قرار داشت.

استرلینگ که یکی از مهره‌های کلیدی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در این فصل بوده است، پیش از این هم دو بار در فصول 14-2013 و 15-2014 (زمانی که برای لیورپول توپ می‌زد) به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس معرفی شده بود.

 این دومین جایزه‌ای است که استرلینگ طی چند روز اخیر می‌برد. او پنجشنبه نیز جایزه «فعالیت اجتماعی» را از شبکه BT Sport انگلیس دریافت کرد.

فوتبال جهان|فن‌دایک بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد/ استرلینگ جایزه جوان فصل را ربود

استرلینگ پس از دریافت جایزه‌اش از دستان گرث ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس گفت: بسیار افتخار می‌کنم که بازیکن جوان برتر PFA (اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای) لقب گرفتم و واقعاً بابت آن قدردان هستم. حمایتی که در تمام طول فصل از من شد باورنکردنی بود و امیدوارم که باز هم چنین افتخاراتی را در ادامه فصل کسب کنم.

استرلینگ سپس عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در کنار آن پیامی طنزآمیز با این مضمون گذاشت:«چه کسی می‌گفت که من برای بردن این جایزه بیش از اندازه پیر هستم؟!»

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است