Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@07:21:43 GMT

آرای جدید کمیته انضباطی برای علی دایی و تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۲۷۱

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید خود در خصوص مسابقات لیگ برتر را صادر کرد. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از فدراسیون فوتبال؛کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده شهر خودرو و همچنین دیدار نفت مسجد سلیمان و سایپا را به شرح زیر صادر کرد:

* مسابقه تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در هفته بیست‌ودوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به دروازه‌بان تیم مقابل و داور بازی و همچنین پرتاب نارنجک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
پاترریک دی وایلد، مربی تیم تراکتورسازی به دلیل اعتراض شدید به داور به توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

داود فنایی، مربی تیم پدیده مشهد به دلیل اعتراض و توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

محمدرضا ناصحی، بازیکن تیم پدیده مشهد نیز به دلیل اعتراض به داور و رفتار غیر ورزشی پس از پایان بازی که منجر به دریافت کارت زرد شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سایپا برگزار و از سوی علی دایی، سرمربی تیم سایپا تخلفاتی مبنی بدرفتاری مقابل مقام رسمی بازی (داوری) رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ساموئل سارفو، بازیکن تیم سایپا به دلیل بدرفتاری مقابل تیم حریف، به توبیخ کتبی و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی با توبیخ کتبی مواجه شد.



منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی اتفاقات مربوط به دو هفته گذشته لیگ برتر فصل جاری تصمیم به صدور احکام جدید علیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفت.

طبق اعلام کمیته انضباطی سیدحسین حسینی در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

همچنین کیانوش رحمتی مربی آبی پوشان پایتخت نیز به دلیل ارتکاب رفتار توهین‌آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دانیال اسماعیلی فر نیز به دلیل ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در هنگام مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷ آذرماه بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز به لحاظ تحقق مسؤولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم گردید.

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به حساسیت بازی‌های پیش روی دو تیم خیلی فوری دست به کار شدند تا بتوانند محرومیت بازیکنان خود را تعلیقی کنند. این در حالی است که حکم کمیته انضباطی در خصوص اسماعیلی فر بازیکن پرسپولیس قطعی است و او به هیچ وجه نمی‌تواند مقابل سپاهان اصفهان بازی کند.

این در حالی است که باشگاه استقلال تا هفته آینده می‌تواند نسبت به این حکم اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کند و دیگر قرار نیست کمیته انضباطی در خصوص این حکم نظرش را تغییر دهد.

کد خبر 6085641

دیگر خبرها

  • احکام کمیته انضباطی برای استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • اسماعیلی فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • سایپا در کمیته انضباطی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول