Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سیدمحمد خامنه ای در پیامی درگذشت «محسن جهانگیری»‌، چهره ماندگار فلسفه را تسلیت گفت و بیان کرد: درگذشت این استاد فرزانه را به رهبر معظم انقلاب و جامعه علمی و دانشگاهی و بازماندگان محترم ایشان و همکاران بنیاد حکمت صدرا تسلیت عرض می کنیم.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: آیت الله «سید محمد خامنه ای»، رییس بنیاد حکمت صدرا به مناسبت درگذشت «محسن جهانگیری»‌، چهره ماندگار فلسفه پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

 

«با کمال تاسف اطلاع یافتیم استاد فرهیخته، چهره ماندگار فلسفه، دکتر محسن جهانگیری دعوت حق تعالی را لبیک گفت و در ایام ماه شعبان و در روز یکشنبه اول اردیبهشت سال 1398 در سن 90 سالگی به دیدار حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرحوم دکتر محسن جهانگیری سال های متمادی با بنیاد حکمت اسلامی صدرا همکاری داشته و در همایش های مختلف شرکت و سخنرانی داشتند و همچنین در تصحیح کتب و ترجمه با نشر حکمت صدرا همکاری کرده اند.

 

درگذشت این استاد فرزانه را به رهبر معظم انقلاب و جامعه علمی و دانشگاهی و بازماندگان محترم ایشان و همکاران بنیاد حکمت صدرا تسلیت عرض می کنیم.» 

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: قم خبرگزاری شبستان نمایشگاه کتاب مسجد سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران استان بوشهر خسارت سیل اردبیل کتاب آیت الله سید محمد خامنه ای چهره ماندگار پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی