Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@22:02:11 GMT

◄ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۶۸۱۷

◄ برقراری تردد در تمام خطوط ریلی کشور

تین‌نیوز | 

مدیرعامل راه‌آهن بابیان این‌که ارزیابی خسارت سیلاب و حوادث در شبکه ریلی هم‌چنان ادامه دارد، گفت: شبکه ریلی کشور به‌جز در منطقه آق‌قلا، کاملاً آزاد و تردد در تمامی نقاط جریان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سعید رسولی درباره خسارات وارده به ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور در اثر سیل‌های بهار ۹۸ در اقصی نقاط کشور، ابراز کرد: خوشبختانه کم‌ترین خسارت در حادثه سیل امسال به شبکه راه‌آهن واردشده و در منطقه گلستان و در محدوده آق‌قلا چند نقطه از شبکه راه‌آهن به تشخیص ستاد بحران در راستای جریان آب بازگشایی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوگان ریلی قابل‌اعتماد

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بابیان این‌که در منطقه بامدژ و ایستگاه نظامیه در محدوده اهواز تا اندیمشک نیز دونقطه دچار آب‌گرفتگی شدید شده بود که به‌سرعت بازسازی و بازگشایی شد، ابراز کرد: در منطقه لرستان نیز دونقطه دچار مشکل شد که به‌سرعت تعمیر و مرمت آن انجام‌شده است که برقراری تردد در مسیر ریلی مناطق مذکور در دستور کار شرکت راه‌آهن ایران قرار دارد.

رسولی بابیان این‌که طرح راه‌اندازی قطار آمبولانس به‌صورت مکتوب به سازمان مدیریت بحران کشور و هلال‌احمر اعلام‌شده است، بیان کرد: این طرح می‌تواند در زمین بحران اثرگذاری بسیار خوبی داشته باشد که در این زمینه چند واگن مخصوص برای اجرای طرح وجود دارد که نیازمند تجهیز و بازسازی هستند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خطوط ریلی سعید رسولی ناوگان حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با مائورو وییرا وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان از نقش برزیل در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی کرد و تاکید نمود: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

وزیر امور خارجه کشورمان تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل‌کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی بویژه کشورهای اسلامی برای پایان نسل‌کُشی تاکید نمود.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

مائورو وییرا، وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل، در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت: برزیل خواستار تنش زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه به کار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک