Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:29:42 GMT

صبر برانکو برای ارائه لیست خرید به باشگاه پرسپپولیس

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۷۰۱۲

صبر برانکو برای ارائه لیست خرید به باشگاه پرسپپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری در حال آماده کردن خود برای حضور قدرتمند در فصل آینده هستند.

با این حال سرمربی پرسپولیس که همراه با این تیم در آستانه کسب سومین قهرمانی متوالی است هنوز هیچ لیست خریدی را برای جذب بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ که معمولاً در فصول گذشته، اسم بازیکنان مورد نظر خود را چند بازی مانده به پایان لیگ در اختیار مدیران باشگاه قرار می‌داد هنوز این کار را نکرده است.

سرمربی کروات پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر هفت بازیکن جدید خود را به خدمت گرفت تا با آنها لیگ را به پایان برساند. برانکو در آخرین نشست خبری خود با اشاره به خریدهای این تیم در نیم فصل عنوان کرد فعلاً نیازی به بازیکن جدید ندارد.

از طرفی نیز گفته می‌شود برانکو بابت بدقولی مدیران باشگاه در تسویه حساب مالی با او گلایه مند است و می‌خواهد تکلیف طلب نزدیک به یک میلیون یورویی خود از پرسپولیس را مشخص کند و سپس درباره ادامه همکاری با باشگاه به توافقات لازم برسد.

باید منتظر ماند و دید عدم ارائه لیست خرید توسط برانکو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت تا این باشگاه فعالیت خود در نقل و انتقالات لیگ برتر برای فصل آینده را از سر بگیرد.

کد خبر 4603172

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چند روز گذشته بحث واگذاری 1 درصد از سهام پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده است اما هر روز که می گذرد اتفاقات جدیدتری رخ می دهد.

امروز مصاحبه ای از سوی مدیر مالی بانک ملت منتشر شده که گفته از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم! او در ادامه گفته مصوبه ای برای خرید سهام پرسپولیس نداشته اند. این در شرایطی است که در روزهای گذشته هیچ کی از مسئولان مربوطه در مورد این واگذاری خبر منفی نداده بودند.

از سوی دیگر نامه ای امروز رسانه ای شده که سازمان بورس از بانک ملت در مورد دلایل خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته است که در زیر می بینید:



موضوع این است که به قدری تناقض در این زمینه زیاد است و هیچ مسئولی هم گویا خودش را موظف به پاسخگویی نمی بیند. یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه ای از آسیا عدم مالکیت مشترک است. درهمین راستا دو باشگاه تا 20 فروردین برای تعیین تکلیف این موضوع فرصت دارند و درحالی که گفته می شد 11 فروردین قرار است هام پرسپولیس به بانک ملت واگذار شود اما امروز خبرهای متفاوتی منتشر شده و بوی انصراف این بانک از خرید سهام سرخپوشان را می دهد. هر چند که هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان واکنشی به این شایعات نداشته اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • قهوه تخصصی یا قهوه تجاری: کدام قهوه انتخاب بهتری است؟
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • ارائه تخفیف‌های نوروزی بازاریان به مسافران و گردشگران کیش
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم