Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار در جلسه گردشگری سلامت شهرستان بیله سوار که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، گفت: لازم است تا از ظرفیت‌های بخش خصوصی جهت ساماندهی مسافران و گردشگران مرز بیله سوار و همچنین ساماندهی تور‌های ورودی و خروجی در این مسیر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این جلسه مسایل و مشکلات موجود در این حوزه بررسی گردید و مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی در تامین نیروی انسانی متخصص درمانی برای ظرفیت‌های ایجاد شده در آینده در حوزه گردشگری سلامت مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار بیان کرد: همچنین در این جلسه پیشنهاد شد تا هتل کوثر شهرستان بیله سوار در قالب ایجاد یک مرکز جراحی محدود اقدام نماید.

حامد تاکید کرد: توسعه گردشگری سلامت در استان می‌تواند ظرفیت‌های موجود در شهرستان بیله سوار را در این حوزه افزایش دهد و ما برای استفاده از قابلیت‌های بخش خصوصی در این حوزه با جدیت اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگران مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تاکنون روزانه تردد بیش از ۹۰ هزار خودرو در مسیر ترانزیتی خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد به خانمیرزا بوده است.
جیلان افزود: در شهرستان خانمیرزا ۵ نقطه گردشگری وجود دارد و گروه‌هایی از جمله بهداشت و اسکان مسافران به گردشگران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • شهرستان خانمیرزا مقصد سفر مسافران و گردشگران نوروزی
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • شب فرهنگی بافق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری
  • کیفیت مراکز اقامتی موجب رضایت مسافران می‌شود/افزایش ظرفیت اسکان
  • بازدید بیش از ۷۷ هزار گردشگر از مناطق گردشگری نائین
  • افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مریوان