Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس به مصاحبه تهدیدآمیز سیاوش یزدانی، بازیکن سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری-شیث رضایی، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس با وجود اینکه از سه بازی آینده ۵ امتیاز برای قهرمان شدن در لیگ ایران احتیاج دارد، اما از الان قهرمانی سرخپوشان مسجل شده اظهار داشت:

اصلا اینطور نیست و موافق این حرف نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از الان فکر کنیم پرسپولیس قهرمان است قهرمانی را از دست می‌دهیم. پرسپولیس باید سه بازی آینده خود را پیروز شود و کاری هم به تیم‌های دیگر نداشته باشد تا به راحتی قهرمان شود. فوتبال رو ندارد و ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که بعدا افسوس آن را بخوریم.

به گزارش میزان، وی ادامه داد:

البته به قول معروف خدا با ما است. خدا وقتی دید پرسپولیسی‌ها زحمت می‌کشند و این تیم لایق قهرمانی است به ما لطف کرد و در رزو‌هایی که پرسپولیس امتیاز از دست داد تیم‌های مدعی دیگر هم امتیاز از دست دادند. خدا دید که چقدر پرسپولیسی‌ها تنها هستند و به قولی هوای این تیم را داشت. البته باز هم تاکید می‌کنم که هنوز کار تمام نشده.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حواشی که بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان رخ داد و در آن سیاوش یزدانی هواداران پرسپولیس را تهدید کرد که به اصفهان نیایند گفت:

پرسپولیسی‌ها نیایند؟ پرسپولیس اگر در جهنم هم بازی داشته باشد هوادارانش هم می‌روند. من کاری به کری خوانی فوتبال ندارم و اتفاقا اعتقاد دارم باید کری خوانی باشد، اما این بازیکنان جوان که من نامشان را هم درست نمی‌دانم باید بدانند که هر حرفی را نزنند و کاری نکنند تا فضا مسموم شود.

رضایی تاکید کرد:

متاسفانه اصلا فضای خوبی در ورزشگاه‌ها وجود ندارد و شرایط خیلی سخت شده در این وضعیت می‌بینیم که برخی بازیکنان هم با صحبت‌هایشان فضا را بدتر می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا به این اندازه علیه پرسپولیس موضع گیری می‌شود، خاطر نشان کرد:

بالاخره پرسپولیس سه سال قهرمان لیگ شده و این برای خیلی‌ها سنگین است. خیلی‌ها نمی‌توانند چنین چیزی را ببینند و به خاطر همین علیه پرسپولیس موضع می‌گیرند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه به نظرش چه عاملی باعث شده این تیم شرایط امروز را داشته باشد، گفت:

بازیکنان، مربیان، مدیران و هواداران همه دست به دست هم دادند و تلاش کردند تا این پرسپولیس قدرتمند را شاهد باشیم.

رضایی در پایان در مورد اینکه چرا برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه نمی‌آید گفت:

خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و اگر شرایط فراهم باشد برای بازی با ماشین سازی به ورزشگاه می‌آیم تا با هواداران دیدار داشته باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا یازدهم فروردین مشخص می‌شود که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در آسیا را کسب می‌کنند یا نه؟ البته هر دو باشگاه تا 11 فروردین فرصت دارند مدارک مربوط به اسناد مالی و سایر مسائل دیگر برای صدور مجوز حرفه ای را در سامانه ای‌اف‌سی بارگذاری کنند و سپس بعد از راستی آزمایی تکلیف این مرحله از بارگذاری مدارک مشخص می شود؛ البته که دو باشگاه باید تا 20 فروردین هم وضعیت مالکیت های خود را مشخص کنند. 

شاگردان ویرا در مستطیل سبز هم بازی‌های مهمی را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در پیش خواهند داشت که از این سه بازی دو دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس کم کم خود را برای بازی فینال گونه مقابل سپاهان آماده می‌کند.

در این فاصله بازی‌های معوقه سپاهان هم برگزار خواهد شد و این تیم باید در دیدار‌های عقب افتاده به مصاف رقبایی، چون تراکتور و ذوب آهن برود تا تکلیفش برای ماندن یا نماندن در کورس قهرمانی مشخص شود.

ناگفته پیداست که بازی‌های استقلال هم برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود. نگاهی به بازی‌های باقیمانده شاگردان جواد نکونام نشان می‌دهد که این تیم اصلاً کار راحتی در پیش ندارد. استقلال ۱۸ فروردین باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در جام حذفی توانسته بود با دو گل آبی پوشان را شکست داده و حذف کند. طبعاً اگر استقلال در بازی‌های باقیمانده امتیاز بدهد شرایط برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم می‌شود، اما کار شاگردان ویرا هم روی کاغذ چندان ساده به نظر نمی‌رسد.

پرسپولیس پارسال وقتی قهرمان شد که ۷ بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپاهان در خانه امتیاز بسیار مهمی را مقابل ملوان بندر انزلی از دست داد. همین مسئله نشان می‌دهد که حتی یک مساوی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را عوض کند و به طور طبیعی مدعیان قهرمانی یاد گرفته‌اند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان مسابقات سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است. این تیم درگیر جام حذفی هم نیست و این مسئله می‌تواند با توجه به فشردگی مسابقات به سود آبی پوشان تمام شود، اما ویرا و شاگردانش مثل پارسال عزم قهرمانی دارند و اصلاً از توقف استقلال مقابل رقبای لیگ برتری ناامید نیستند. آنها باید اکثر بازی‌های باقیمانده خود را با پیروزی تمام کنند و سپس منتظر توقف استقلال و سایر مدعیان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار