Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:40:02 GMT

۱۰۳ کارشناس مروج مسئول پهنه در استان قزوین فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۸۹۴۵

۱۰۳ کارشناس مروج مسئول پهنه در استان قزوین فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز حریری مقدم ظهر دوشنبه در گردهمایی تخصصی نقش محققین در مدیریت دانش کشاورزی که با حضور امیری لاریجانی مدیرکل دفتر ترویج دانش و فن آوری جهاد کشاورزی، نوری دبیر پژوهشگران ارشد محقق معین، مجید اسماعیلی معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان و کارشناسان پهنه و محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر استان قزوین با داشتن ۲۷ مرکز جهاد کشاورزی، ۲۵ کلاس آموزشی، ۱۰۳ کارشناس مروج مسئول پهنه و ۸۶۰ نفر مددکار ترویجی و تسهیلگر زن روستایی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان، سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت متبوع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور برقراری تعامل مناسب و بیشتر بین کلیه عناصر شبکه ترویج؛ ایجاد پایگاه مناسب و استاندارد جهت ارتقا، توانمند سازی، به روز کردم اطلاعات و انجام مشاوره فنی در امور بخش کشاورزی بسیار لازم و ضروری است.

حریری مقدم تصریح کرد: در حال حاضر صدور ابلاغ محققین معین در سطح مراکز جهاد کشاورزی شامل ۲۷ نفر محقق در سطح ۲۷ مرکز جهاد کشاورزی و در سطح ۶ شهرستان بوده که در ۸ رشته؛ زراعت، آب و خاک، دام و طیور، باغبانی، گیاه پزشکی، تغذیه گیاهی، مکانیزاسیون و جنگل و مرتع مشغول فعالیت و سازماندهی شده‌اند.

وی یاد آور شد: فعالیت محققین معین در سطح مراکز جهاد کشاورزی پس از احصاء نیازهای آموزشی و تحقیقاتی در قالب تثبیت اعزام به محل مراکز جهاد کشاورزی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته خواهد بود.

به گفته‌ی وی؛ پژوهشگر مروجان ارشد استان نیز در قالب پنج کارگروه؛ آب و سامانه‌های آبیاری، باغبانی، زراعت، دام، طیور و آبزیان و جنگل، مراتع و آبخیزداری فعالیت دارند.

کد خبر 4603449

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال

قباد سلیمانی، مسئول حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی کرمانشاه یکی از مشکلات مهم پزشکی قانونی را در بحث جعل، کلاهبرداری مدارک پزشکی و صحنه‌زنی و تصادف ساختگی عنوان کرد.

وی ادامه داد: با تدابیر اندیشیده شده از ۱۰۴ مورد جعل و تصادف ساختگی طی سال‌های گذشته، در سال ۱۴۰۲ به ۲۴ مورد کاهش یافت.

مسئول حفاظت اطلاعات پزشکی قانونی کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۱ مرکز پزشکی قانونی در استان، تصریح کرد: تمامی مراکز مجهز به دوربین مدار بسته هستند و ارائه خدمات آنها به صورت آنلاین از مرکز استان رصد می‌شود.

وی با اشاره به اختصاص زمین برای ساخت مرکز پزشکی قانونی برای شهرستان‌های کنگاور و سنقر، گفت: مراکز پزشکی قانونی اسلام‌آباد غرب مجهز شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • افزایش ابر و رگبار پراکنده پدیده غالب استان قزوین
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • روند افزایش دما در استان قزوین
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین